اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 قم خبر داد

آزادسازی بخشی از املاک در مسیر بلوار شهید آیت‌الله حکیم قم

شهردار منطقه چهار قم از آزاد‌سازی بخشی از املاک در مسیر بلوار شهید آیت‌الله حکیم قم خبر داد و گفت: آماده‌سازی معبر داخلی کارخانه ایران‌مرینوس برای احداث بخشی از این بلوار انجام شده است.

آزادسازی بخشی از املاک در مسیر بلوار شهید آیت‌الله حکیم قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد نکونام اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های شهرداری‌ کلانشهر قم مربوط به مباحث ترافیکی بوده و در سال‌های اخیر نیز شاهد روند رو به رشد فعالیت‌های شهرداری در این زمینه با هدف ایجاد معابر جدید و راه‌های مواصلاتی بوده‌ایم لذا رفع مشکلات ترافیکی دغدغه تمام مسئولین شهری است.

وی افزود: یکی از مهمترین املاک در مسیر بلوار شهید آیت‌الله حکیم قم که در سال 85 به تملک شهرداری درآمده بود متعلق به کارخانه ایران‌مرینوس است که به دلایل مختلف تاکنون آزادسازی نشده بود، ولی این پروژه با همت شهرداری منطقه چهار قم وارد فاز اجرایی شده و فاز اول معبر 55 متری بلوار یاد شده حد‌فاصل میدان ارتش تا بلوار شهید گلزاری با هدف اتصال شریان ترافیکی در اختیار شهروندان گرامی قرار خواهد گرفت. 

شهردار منطقه چهار قم با بیان اینکه حسب توافقات قبلی از مجموع 10 هکتار زمین متعلق به کارخانه ایران‌مرینوس، 5 هزار مترمربع فضای خدماتی تجاری، 3 هزار و 681 مترمربع سرانه فضای سبز، 33 هزار و 862 مترمربع شوارع، 2 هزار و 696 مترمربع فضای آموزشی و 2 هزار و 63 مترمربع فضای ورزشی اختصاص یافته است اذعان داشت: شهرداری در مرحله اول، آزادسازی املاک در مسیر جهت اجرای شوارع را آغاز کرده و هم‌اکنون و پس از گذشت دو هفته، 90 درصد مستحدثات در مسیر که متعلق به کارخانه ایران‌مرینوس است تخریب شده و حداکثر اوایل هفته آینده برای عملیات عمرانی شامل زیرسازی و آسفالت در اختیار واحد فنی و عمرانی منطقه قرار می‌گیرد.

نکونام ابراز کرد: امیدواریم همزمان با ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) فاز اول معبر 55 متری بلوار آیت‌الله حکیم در اختیار شهروندان قرار گیرد.

انتهای پیام/2258/ق/چ3000/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول