اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

مشارکت باشکوه مردم در انتخابات خود یک انقلاب بود

امام جمعه فیروزکوه گفت: مشارکت باشکوه مردم در عرصه انتخابات پس از گذشته سه دهه از انقلاب، خود یک انقلاب بود.

مشارکت باشکوه مردم در انتخابات خود یک انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری ظهر امروز در نشستی با فرماندار و شماری از مسئولان شهرستان فیروزکوه با اشاره به نتایج درخشان انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: اوج حماسه سیاسی و محقق شدن بخش نخست پیام سال در این روز رقم خورد.

وی گفت: هر چند در طول 34 سال پس از انقلاب، مشارکت 85 درصدی در صحنه انتخابات نیز ثبت شده بود؛ اما حضور بیش از 72 درصدی در انتخابات 24 خرداد یک اتفاق بی‏نظیر بود.

امام جمعه فیروزکوه افزود: هیچ کجای دنیا نمی‏توان ملتی را یافت که پس از سه دهه از انقلاب، مردم هنوز در صحنه باشند.

وی به طور نمونه با اشاره به انقلاب کشور مصر تصریح کرد: از نظر مسئولیتی عمر رئیس‏جمهور مصر بسیار کوتاه بود و طی همین مدت اندک، کشورهای بسیاری از جمله آمریکا و اسرائیل به منظور تغییر روند انقلاب این کشور اقدام کردند.

استیری تصریح کرد: در طی دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، دیدیم که دولت‏ها و ملت‏های مختلف دست به دست هم دادند تا نظام مقدس اسلامی را به زانو درآورند؛ اما نتوانستند.

وی با اشاره به نعمت ولایت‏فقیه خاطرنشان کرد: امروز تمام دنیا به مسئولان نظام اسلامی و در رأس آنان مقام معظم رهبری چشم می‏دوزند و بر اساس نظرات ایشان اظهارنظر می‏کنند.

امام جمعه فیروزکوه یادآور شد: البته مسائل و مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد، اما اگر بناست اقتدارمان را حفظ کنیم و در دنیا تاثیرگذار باشیم با مشکلات مواجه خواهیم بود.

استیری گفت: دشمنان و معاندان نظام از آنجایی که منافع خود را در خطر می‏‏بینند، سنگ‏اندازی می‏‏کنند و اگر توطئه، تحریم و تهدید نکنند جای تعجب دارد.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول