اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیست و یکمین نمایشگاه قرآن

نرم‌افزار جامع قله‌های تهذیب رونمایی می‌شود

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه از رونمایی از نرم‌افزار جامع قله‌های تهذیب در بیست و یکمین نمایشگاه قرآن کریم خبر داد.

نرم‌افزار جامع قله‌های تهذیب رونمایی می‌شود

حجت‌الاسلام مصطفی حسینخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به نرم‌افزار قله‌های تهذیب اظهار کرد: تاکنون سه مجموعه از این نرم‌افزار در قالب شخصیت امام خمینی(ره)، آیت‌الله بهجت و قاضی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رونمایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: دو لوح فشرده روزه در تقوا در زمینه سلسله مباحث روزه‌داری و رسم تقوا پیشگان شرح خطبه متقین آیت‌الله خوشوقت و کتاب عزیز خدا در زمینه زندگی‌نامه، توصیه‌ها و سفارشات آیت‌الله خوشوقت از آثار دیگری است که در این نمایشگاه رونمایی شده است.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه از رونمایی از نرم‌افزار جامع قله‌های تهذیب تا پایان هفته جاری در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد و افزود: سه نرم‌افزار امام خمینی(ره)، آیت‌الله بهجت و آیت‌الله قاضی و شخصیت‌های دیگر در نرم‌افزار جامع قله‌های تهذیب تجمیع شده است.

وی با اشاره به هدف تدوین نرم‌افزار قله‌های تهذیب گفت: این نرم‌افزار بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه روش و منش زندگی تدوین شده است.

حسینخانی عنوان داشت: 20 عنوان محصول به همت معاونت تهذیب حوزه در نمایشگاه قرآن کریم ارائه شده و همچنین در قالب تابلوها و بنرها، توصیه‌های اخلاقی و دینی در معرض بازدید قرار گرفته است.

انتهای پیام/78003/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول