اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شناگر ملی‌پوش اصفهانی:

4 مرتبه رکورد ایران را جابه‌جا کردم/ زمین تا آسمان با شرق آسیا تفاوت داریم

شناگر ملی‌پوش اصفهانی گفت: در رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا 4 مرتبه رکورد ایران را شکستم.

4 مرتبه رکورد ایران را جابه‌جا کردم/ زمین تا آسمان با شرق آسیا تفاوت داریم

جمال چاووشی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: طی چند روز گذشته از رقابت‌های داخل سالن کره بازگشتم و در حال حاضر نیز مشغول استراحت هستم.

وی با بیان اینکه رقابت‌های بسیار خوبی در مسابقات داخل سالن برگزار شد، تصریح کرد: تمرینات بسیار خوبی که انجام داده بودم نتیجه داد و توانستم 4 مرتبه رکورد ایران را جابه جا کنم.

شناگر ملی‌پوش اصفهانی تاکید کرد: در روز نخست این رقابت‌ها توانستم در 50 متر کرال پشت رکورد آقای آشتیانی را بزنم و فردای همان روز نیز موفق به شکستن رکورد خودم در همین ماده شدم.

وی ادامه داد: روز سوم این رقابت‌ها در 100 متر کرال پشت بازهم رکورد این ماده که دست آقای آشتیانی را بود شکستم و در عصر همان روز بازهم رکورد خودم را ارتقا دادم.

شناگر ملی‌پوش اصفهانی تصریح کرد: با راهیابی به فینال نیز رتبه هفتم را کسب کردم و تنها شناگر ایرانی بودم که توانستم به فینال راه پیدا کنم و بهترین نتایج را در میان شناگران ایرانی داشتم.

وی با بیان اینکه سطح تیم‌های آسیایی بسیار بالا بود، اضافه کرد: فاصله بسیاری را تیم‌های شرق آسیا با ایران ایجاد کرده‌اند و این به دلیل امکانات بسیار زیادی است که در اختیار شناگران این کشورها قرار می‌گیرد و باید بگویم این امکانات زمین تا آسمان با امکانات ایران تفاوت دارد.

چاووشی‌فر اضافه کرد: به اعتقاد من شناگران ایرانی هم چیزی کمتر از شناگران شرق آسیا ندارند و در صورتی‌که مدیریت و برنامه‌ریزی اصولی برای آنان صورت بگیرد ظرفیت بسیار خوبی در شناگران ایرانی وجود دارد.

وی افزود: رکورد شناگران شرق آسیا که در رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا شرکت کرده بودند تفاوت ناچیزی با رکوردهای جهان و المپیک داشت و رکوردهای بسیار خوبی را کسب کردند.

شناگر ملی‌پوش اصفهانی گفت: 6 نفر از ایران در این مسابقات شرکت کردیم که خوشبختانه موفق شدم بهترین نتایج را در میان این شناگران بگیرم.

وی با اشاره به وضعیت شنای اصفهان تصریح کرد: این رشته در اصفهان در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و مشکل خاصی وجود ندارد و خودم هم راحت‌تر هستم تمریناتم را در اصفهان پیگیری کنم.

چاووشی‌فر با اشاره وضعیت مالی افزود: از این لحاظ  به واقع صفریم، تنها درآمد ما در لیگ بود که با کم شدن قراردادها به مرور زمان این درآمد ناچیز نیز در حال از بین رفتن است.

انتهای پیام/63020/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول