اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اقدام خداپسندانه جراح اردبیلی

پزشکی که هدیه 3 میلیون تومانی را رد کرد تا نصیب سرطانی‌ها شود

اقدام خداپسندانه جراح بیمارستان فاطمی اردبیل سبب شد تا هدیه 3 میلیون تومانی از طرف وی مورد پذیرش قرار نگیرد تا این مبلغ نصیب بیماران سرطانی شود.

پزشکی که هدیه 3 میلیون تومانی را رد کرد تا نصیب سرطانی‌ها شود

مدیر بیمارستان فاطمی اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این پزشک متعهد و متخصص در حرکتی خداپسندانه حق‌الزحمه اهدایی همراهان تبعه آذری را به همراه دستمزدش به حساب انجمن بیماران سرطانی «ریحانه» با رضایت بیمار و همراهانش توسط خودشان اهدا کرد.

محمد قاسمی عنوان کرد: این جراح پیش از این نیز اقدامات مشابهی را انجام داده بود و در هیچ کدام از موارد حاضر به افشای نام خود نشده است.

وی به عمل جراحی سخت و سنگین انجام شده اشاره کرد و افزود:‌ تبعه آذربایجانی یک زن 62 ساله است مبتلا بیماری سرطان ریه بوده که پس از اقدامات اولیه مورد عمل جراحی پنج ساعته قرار گرفت و بیمار پس از مراقبت‌های لازم از حال عمومی مناسب برخوردار شده و با رضایت‌مندی از بیمارستان فاطمی ترخیص شد.

مدیر بیمارستان فاطمی اردبیل ادامه داد:‌ همراهان بیمار با آگاهی از اینکه انجام این عمل در تهران و یا سایر مراکز بیمارستانی هزینه‌های گزاف جراحی، اقامت و ایاب و ذهاب به همراه داشت با شناسایی این جراح متعهد راضی به عمل جراحی در اردبیل شدند و آنها هنگام ترخیص بیمار و عزیمت به کشورمان از باب قدردانی و تشکر با اصرار هدیه 3 میلیون تومانی به پزشک جراح پیشنهاد کردند که قاطعانه و بدون هیچ چشم داشتی این هدیه از طرف وی رد شد.

قاسمی تصریح کرد: در نهایت با توجه به پافشاری همراهان بیمار طی پیشنهادی از سوی این پزشک متعهد مبلغ یاد شده به حساب انجمن سرطانی ریحانه واریز تا در جهت رفع نیازمندی بیماران سرطانی هزینه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ارزش معنوی و الهی چنین اقداماتی حقیقتاً ستودنی است و همواره سبب کسب رضایت الهی و بندگان می‌شود که انتظار می‌رود الگوی خوبی برای سایر اقشار پر ‌در‌آمد به ویژه پزشکان متعهدی شود که همیشه در دستگیری از نیازمندان و بیماران فاقد امکانات پیشقدم شده و فرهنگ غنی و ارزشی و معنوی را در جامعه ساری و جاری ساختند.

انتهای پیام/62007/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول