اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده گروه 10 محرم:

تبیین و تدوین آثار شهدا در جامعه جدی‏تر گرفته شود

جانشین فرمانده گروه 10 محرم میامی گفت: تبیین و تدوین آثار شهدا در جامعه به ویژه در برهه کنونی باید جدی‏تر گرفته شود.

تبیین و تدوین آثار شهدا در جامعه جدی‏تر گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، سعید اللهیاری در مراسم با شهدا در جمع بسیجیان که در ستاد کنگره شهدای شهرستان میامی برگزار شد، اظهار کرد: پرداختن به شهدا کار بسیار بزرگی است؛ چرا که زنده نگه‏داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: تبیین و تدوین آثار شهدا امری الهی و معنوی است و باید برای زنده نگه ‏داشتن این انسان‌های والامقام، تمام تلاش و همت خود را صرف کنیم.

جانشین فرمانده گروه 10 محرم میامی با اشاره به اهداف دشمن در طول هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هدف دشمن نابود کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، ولی در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان ما ثابت کردند که حاضر نیستند تن به ذلت دهند و دشمنان از اهداف خود مأیوس‌تر شدند.

اللهیاری یادآور شد: دشمنان با این برنامه که می‌توانند ایران را به پنج استان تقسیم کنند و زمینه‌های اختلاف را فراهم کنند، به ایران حمله‌ور شدند و این دلاورمردان شهید بودند که مانع از بروز چنین حادثه بزرگ شدند.

وی عنوان کرد: دلیل پای‏بندی مردم به ارزش‌های انقلاب و امام خمینی (ره)، وجود پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب است.

جانشین فرمانده گروه 10 محرم میامی افزود: اگر امروز ایران اسلامی عزتمند است و نقطه اتکای مردم آزادی‌خواهی و استکبارستیزی بوده، به دلیل وجود ولایت مدبرانه و آگاهانه رهبر معظم انقلاب بر دل‌های مردم است.

اللهیاری گفت: اهل بیت عصمت و طهارت (ع) مولد فرهنگ ایثار و شهادت هستند و شهدای ما در جنگ تحمیلی با الگو قرار دادن آن عزیزان همراهان علی (ع) شدند.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول