اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فراخوان تظاهرات میلیونی حامیان مرسی در اعتراض به تشکیل دولت موقت

جریان همبستگی ملی و حزب آزادی و عدالت امروز از برگزاری تظاهرات اعتراضی در برابر مقر نخست وزیری در اعتراض به تشکیل دولت موقت خبر دادند.

فراخوان تظاهرات میلیونی حامیان مرسی در اعتراض به تشکیل دولت موقت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه مصری «الوطن»، جریان همبستگی ملی در حمایت از مشروعیت و حزب آزادی و عدالت از برگزاری تظاهراتی در اعتراض به تشکیل دولت موقت در برابر مقر نخست وزیری خبر دادند.

این جریان‌ها اعلام کردند در راستای تظاهرات‌های میلیونی «اصرار» و اعتراض به تشکیل دولت «حازم الببلاوی»، حامیان مرسی در برابر قصر «العینی» تجمع خواهند کرد و خواستار بازگشت رئیس جمهور برکنار شده به قدرت خواهند شد.

حامیان مرسی برای رسیدن به قصر نخست وزیری باید از میدان التحریر عبور کنند که معمولا محل تجمع مخالفان مرسی است و این مسئله احتمال درگیری میان دو طرف را افزایش می‌دهد.

تریبون «الرابعه العدویه» نیز از حامیان رئیس جمهور برکنار شده خواست در همه میدان‌های مصر تجمع کنند و خواستار بازگشت مرسی به قدرت شوند.

سخنگوی اخوان المسلمین نیز اعلام کرد که این حزب، دولت موقت مصر به نخست وزیری حازم الببلاوی را به رسمیت نمی‌شناسد.

شب گذشته اعضای کابینه دولت موقت مصر با ریاست نخست وزیر در قصر اتحادیه در برابر «عدلی منصور رئیس جمهور موقت سوگند یاد کردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول