اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در استان زنجان:

انطباق مهارت‌آموزی با نیازها موجب کشف استعدادهای جوانان می‌شود

نماینده ولی‎فقیه در استان زنجان گفت: استعداد جوانان ایرانی از متوسط جهانی بالاتر است و برای تسریع در کشف این استعدادها مهارت‎آموزی باید منطبق با نیازهای استان باشد.

انطباق مهارت‌آموزی با نیازها موجب کشف استعدادهای جوانان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدال‎آوران چهل و دومین مسابقات جهانی مهارت اظهار کرد: افتخارآفرینی جوانان در مسابقات جهانی مهارت و کسب مدال نقره رشته رباتیک را تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند جوانان ایرانی از نظر استعداد از میانگین جهانی بالاتر هستند، تصریح کرد: استعمار در طول تاریخ سعی در تلقین این امر کرده بود که موفقیت مختص چند کشور صنعتی دنیا شود و دیگر کشورها از آنها تبعیت کنند.

نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه زنجان اضافه کرد: امروزه شاهدیم که با تلاش و پشتکار جوانان در همه عرصه‌ها آنها نه تنها مرعوب نشدند بلکه توانایی خود را به جهانیان نشان دادند.

وی با بیان اینکه درخشش جوانان در مسابقات جهانی مهارت و کسب مدال نقره این مسابقات مسئولیت برنامه ریزان را سنگین‌تر می‌کند، گفت: برای اینکه ظهور استعداد‌های جوانان سرعت بیشتری بگیرد مهارت‎آموزی باید تقاضامحور و با توجه به نیاز جامعه مهارت عرضه شود.

خاتمی با بیان اینکه دنیا به سرعت مسیر پیشرفت را طی می‎کند و ما نمی‌توانیم پیشرفت علمی را متوقف کنیم، تصریح کرد: باید تلاش کنیم از قافله علم و توسعه عقب نمانیم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته استکبار علم را در انحصار خود گرفته بود، گفت: امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران و عدم وابستگی به غرب و شرق و ماهیت دینی و اعتقادی در کسب علم و مهارت تلاش می‌کنیم.

نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: شما مدال‌آوران و جوانان به عنوان الگو مطرح هستید و باید زمینه رشد و توسعه کشور را بدون نیاز به استکبار طی کنید.

وی در پایان افزود: امید است با برنامه‌ریزی درست بتوانیم در ترویج مهارت‎آموزی و استمرار درخشش جوانان در همه عرصه‌های مهارتی به کمال مطلوب برسیم و شاهد ایرانی آزاد، آباد و مستقل باشیم.

انتهای پیام/73008/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول