اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با فصل تابستان

اردوی آموزشی و عملیاتی نیروهای امداد و نجات سمنان برپا شد

اردوی آموزشی و عملیاتی نیروهای امداد و نجات سمنان هم‏زمان با فصل تابستان و اوج‏ گیری سفرها در تعطیلات تابستانه برپا شد.

اردوی آموزشی و عملیاتی نیروهای امداد و نجات سمنان برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، صبح امروز در راستای توان‏ افزایی و ایجاد روحیه نشاط و کارگروهی در امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان سمنان، اردوی یک روزه در دریاچه‏ الندان برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سمنان در این خصوص گفت: این اردوی یک روزه با هدف بالا بردن سطح آمادگی نجات ‏گران برای مقابله با حوادث و سوانح جوی از قبیل جاری شدن سیلاب و آب‏گرفتگی و همچنین نجات غریق برگزار شده است.

سیدحسین زرگر اظهار داشت: 30 نفر از امدادگران و نجات‏ گران این شهرستان در این اردوی آموزشی عملیاتی حضور داشتند و با ابزارهای تخصصی جست‏ وجو و نجات در سیلاب و آب‏گرفتگی شامل قایق جیمینی و پمپ‏های آبکشی آشنا شدند.

وی تصریح کرد: امدادگران اقدام به مانورهای امداد و نجات کردند و با نصب چادر امدادی و برپایی اردوگاه اضطراری، توان امدادی خود را برای مقابله با سوانح و حوادث به نمایش گذاشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سمنان اظهار داشت: با توجه به وظایف ذاتی جمعیت هلال احمر در خصوص پاسخگویی سریع به حوادث و سوانح، جمعیت هلال احمر شهرستان سمنان برنامه‏ های مختلف و متنوعی را در سال‏ جاری در خصوص آمادگی هرچه بیشتر امدادگران و نجات‏گران این شهرستان در زمینه‏ های آموزشی، عملیاتی و کار با ابزارها و تجهیزات امداد و نجات را برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول