اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم خبر داد

پرداخت 106 فقره وام کارگشایی به مددجویان طارمی

مدیر کمیته امداد امام‌ خمینی شهرستان طارم از پرداخت 106 فقره وام کارگشایی به مددجویان طارمی خبر داد.

پرداخت 106 فقره وام کارگشایی به مددجویان طارمی

عمران صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد در دهه چهارم خدمت‌رسانی این نهاد توانمند‌سازی مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان از طریق ارائه خدمات هدفمند صورت می‌گیرد، اضافه کرد: منظور از خدمات هدفمند اقداماتی است که کمیته امداد با در نظر گرفتن نیازهای مددجویان انجام می‌دهد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم در ادامه با اشاره به برخی از خدماتی که سالانه در حمایت از مددجویان کمیته امداد ارائه می‌شود، تصریح کرد: پرداخت وام کارگشایی و حل مشکلات معیشتی، تحصیل، فرهنگی و ... از جمله خدماتی است که به صورت هدفمند ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال 106 فقره وام کارگشایی به مددجویان طارمی پرداخت شد، افزود: در این راستا مبلغ 119 میلیون ریال هزینه شد.

صفری در ادامه به سایر خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد در مدت مذکور اشاره کرد و گفت: طی این مدت تعمیر مسکن پنج خانوار مددجوی طارمی با صرف اعتبار بالغ بر 12 میلیون و 700 هزار ریال انجام شد.

وی همچنین با اشاره به پرداخت یک فقره وام خودکفایی در راستای توانمندسازی مددجویان، افزود: در این راستا 100 میلیون ریال هزینه شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم در ادامه پرداخت جهیزیه به نوعروسان مددجو را نیز از دیگر خدمات قابل ارائه توسط کمیته امداد عنوان کرد و گفت: در سه ماهه نخست امسال 17 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه با صرف اعتباری بالغ بر 170 میلیون ریال به نوعروسان مددجو هدیه شد.

وی همچنین پرداخت کمک‌های موردی ویژه را نیز از دیگر خدمات کمیته امداد در راستای حل مشکلات مددجویان عنوان کرد و افزود: در سه ماهه نخست امسال 22 فقره کمک موردی ویژه با صرف اعتبار بالغ بر 60 میلیون و 500 هزار ریال به مددجویان پرداخت شد.

صفری با بیان اینکه با برآورد صورت گرفته سالانه قریب به 40 سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان ارائه می‌شود، تصریح کرد: امدادگران به منظور ارائه خدمات بهتر به مددجویان با بررسی مستمر وضعیت مددجویان در حمایت از آنها اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/73005/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول