اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بهره ‏برداری از عملیات گازرسانی به آخرین شهر استان

سمنان در ردیف استان‏های سبز ایران قرار گرفت

سمنان با بهره‏ برداری از عملیات گازرسانی به آخرین شهر استان در ردیف استان‏های سبز ایران قرار گرفت.

سمنان در ردیف استان‏های سبز ایران قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، طرح مهر ماندگار گازرسانی به شهر بیارجمند و کارخانه سیمان در حال احداث آن اخیراً بهره‏ برداری شد.

علیرضا جراحی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در این‏باره با تشریح اقدامات انجام شده در این پروژه گفت: پروژه گازرسانی به شهر بیارجمند که از مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به استان سمنان است، با اعتباری بالغ بر 122 میلیارد ریال اجرایی شد.

وی تصریح کرد: این طرح در قالب احداث 40 کیلومتر خط انتقال، بیش از 38 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه شهری، ساخت دو ایستگاه فرستنده و گیرنده توپک، یک ایستگاه شیر بین راهی، یک ایستگاه تقلیل فشار CGS به ظرفیت 30 هزار مترمکعب بر ساعت، دو ایستگاه تقلیل فشار TBS هر یک به ظرفیت 10 هزار مترمکعب بر ساعت، یک ایستگاه حفاظت از زنگ و اخذ انشعاب زائرسرای بیارجمند اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: با بهره‏ برداری از این پروژه، استان سمنان در ردیف استان‏های سبز قرار گرفت و 100 درصد شهرهای آن از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

استاندار سمنان نیز گفت: از 33 طرح مهر ماندگار استان، 14 طرح به بهره‏ برداری رسیده و مابقی طرح‏ها که هر یک بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند با تأمین اعتبارات لازم تکمیل و به بهره‏ برداری خواهند رسید.

کاظم جلالی، نماینده مردم شریف شهرستان‏های شاهرود و میامی در مجلس هم با تشکر از خدمات دولت، رسیدگی به مشکلات مردم و محرومان را از مشخصه‏ های دولت خدمت‏گذار دانست.

وی افزود: فاصله زیاد نقاط محروم از مرکز استان مشکلات زیادی را به همراه داشته که با تصویب و اجرای این پروژه‏ ها بسیاری از این مشکلات مرتفع شده است.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول