به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، از ساعت 19 و 45 دقیقه روز 21 تیرماه امسال خطوط ایرانسل مشترکان مازندرانی به مدت 19 ساعت قطع بوده و این امر باعث مشکلاتی در زندگی روزمره و کار مردم این استان شد.
شرکت ایرانسل عصر امروز سهشنبه در پیامکی به تعدادی از مشترکان خود علت اصلی قطعی اخیر این خطوط را اعلام کرد.
در این پیامک آمده است: اختلال مقطعی به وجود آمده در آن منطقه ناشی از مشکل فنی پیش آمده در شبکه انتقال کشور بوده است.
به گزارش فارس، این قطعی دومین بار در شش ماه نخست امسال از سوی شبکه ایرانسل اتفاق افتاده است، همچنین نخستین قطعی خطوط ایرانسل در سال جاری به روز 20 فروردینماه برمیگردد که در آن شش ساعت مردم از دریافت خدمات ایرانسل محروم بودند.
انتهای پیام/86012/ذ10/ض1002