اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

تحصن صدها فلسطینی در محکومیت عادی‌سازی روابط با اسرائیل در رام‌الله

صدها تن از شهروندان فلسطینی در محکومیت دیدارهای مربوط به عادی‌سازی روابط با اسرائیل، در برابر مقر سازمان آزادیبخش فلسطین در نزدیکی مقر ریاست تشکیلات خودگران فلسطین در رام‌الله تحصن کردند.

تحصن صدها فلسطینی در محکومیت عادی‌سازی روابط با اسرائیل در رام‌الله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در رام الله، صدها تن از شهروندان فلسطینی به منظور محکوم کردن دیدارهای عادی سازی روابط بین هیئت سازمان آزادیبخش فلسطین و رهبران حزب لیکود و جنبش شاس اسرائیل، در برابر مقر این سازمان در رام الله تحصن کردند.

این دیدارها هفته گذشته در مقر سازمان آزادیبخش فلسطین صورت گرفت.

تحصن کنندگان، یاسر عبدربه، دبیر سازمان آزادیبخش و اشرف العجرمی، وزیر سابق امور اسیران را به دلیل آنچه از آن تحت عنوان «دیدارهای صمیمانه در رام الله» یاد کردند، خائن دانستند.

آنان خواستار پیوستن کارکنان حاضر در مقر سازمان آزادیبخش را به خود شده و تاکید کردند باید نشان داد که تصمیمات ملت فلسطین نباید به نمایندگی کسی مانند عبد ربه صورت گیرد.

تحصن کنندگان پارچه نوشته هایی با مضمون دوری سازمان آزادیبخش از عادی سازی روابط و محاسبه عوامل عادی سازی را در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: « سازمان آزادیبخش ربوده نشود، نه ژنو و نه عادی سازی، فلسطین برای فروش نیست».

دیدار با حزب لیکود جنایت است

در همین ارتباط جمال الطویل از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس که در بین تحصن کنندگان حضور داشت،  اظهار داشت: « دیدار هفته گذشته جنایتی بزرگی از سوی سازمان آزادیبخش است تا جایی که عبدربه برای عوفادیا یوسف خاخام بزرگ صهیونیستی که پیش از این کشتن جنین های فلسطینی در شکم مادران را خواستار شده بود، آرزوی شفا کرد.

نجاة أبو بکر، عضو مجلس قانونگذاری فلسطین ازجنبش فتح نیز تصریح کرد: هاف از این این تحصن و سایر فعالیت های این چنینی پایان تلاش هایی است که برای غرق کردن فلسطینی ها در عادی سازی روابط با اسرائیل صورت می گیرد.

همچنین جنبش جوانان فتح که در تحصن مزبور حضور داشتند، برکناری عبدربه را خواستار شدند.

در این تحصن بیانیه ای به نام ائتلاف فلسطینی ها برای دفاع از حق بازگشت توزیع شد که در آن اعلام شده بود حامیان توافقنامه ژنو فقط نماینده خود هستند.

در این بیانیه هرگونه تکاپویی که حق بازگشت پناهندگان فلسطینی به سرزمین خود را نقض می کند مردود دانسته شده و بر لزوم محاسبه عبدربه تاکید شده بود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول