اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد:

مشکل بی‌آبی باغات خرم‌آباد را تهدید می‌کند

فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: کم آبی و خطر خشکسالی باغات خرم‌آباد را با مشکل مواجه کرده است.

مشکل بی‌آبی باغات خرم‌آباد را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی‌پوری ظهر امروز در جلسه‌ای که به منظور بررسی وضعیت خشکسالی و راه‌های مقابله با آن در فرمانداری شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، خواستار همکاری همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای رفع خشکسالی باغات شهرستان شد.

وی اظهار داشت: با توجه به کمبود بارندگی‌ها و کاهش منابع آبی متاسفانه بسیاری از چشمه‌ها و روان‌آبها در سطح شهرستان خرم‌آباد خشکیده‌اند که این مسئله مشکلاتی را برای کشاورزان و به ویژه باغداران شهرستان به وجود آورده است.

فرماندار خرم‌آباد گفت: در حوزه شهرستان خرم‌آباد بالغ بر 12 هزار هکتار باغات مثمر و متنوع وجود دارد که برخی از این باغات به ویژه باغات مناطق آبستان، ریمله، ده پیر و برخی از نقاط بخش پاپی در حال حاضر با کمبود آب مواجه بوده و خطر خشکسالی این باغات را تهدید می‌کند.

ولی پوری گفت: در همین راستا اقداماتی با محوریت جهاد کشاورزی شهرستان و همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی در خصوص آبرسانی به این باغات صورت گرفته که کافی نیست و باید همه دستگاه‌ها و نهادها با بکارگیری همه امکانات و ظرفیت‌های خود در راستای آبرسانی به این باغات اقدام کنند.

فرماندار خرم‌آباد اظهار داشت؛ در این جلسه مقرر شد همه دستگاه‌ها و نهادها به ویژه بخشداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان با بهره‌گیری از تانکرهای آبرسان، تا پایان فصل تابستان نسبت به آبرسانی به باغاتی که خطر خشکسالی آنها را تهدید می‌کند، اقدام کنند.

انتهای پیام/2304/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول