اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگاور:

مدیران امکان بهره‌مندی از ماه رمضان را در ادارات فراهم کنند

امام جمعه کنگاور گفت: مدیران ادارات در ماه مبارک رمضان، شرایط را در محیط کار به‌گونه‌ای فراهم کنند که امکان بهره‌گیری بیشتر کارمندان و ارباب‌رجوع از فیوضات ماه مبارک رمضان فراهم شود.

مدیران امکان بهره‌مندی از ماه رمضان را در ادارات فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور، حجت‌الاسلام محمد ایوبی ظهر امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان کنگاور اظهار داشت: مدیریت بر نفس از برکات ماه مبارک رمضان است و اگر مدیریت نفس صحیح باشد آثار نیک و اگر منفی باشد آثار سوء در زندگی انسان به‌جا می‌گذارد.

ایوبی خاطر نشان کرد: باید بر اساس معیارهای الهی نفس خود را درست مدیریت کنیم تا در مسیر درست و روشن زندگی قرار بگیریم.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان حضور انسان نزد خداوند نسبت به سایر ماه‌ها، جلوه خاص و ویژه پیدا می‌کند، زیرا بر سر سفره لطف و رحمت الهی می‌نشیند و نکته مهم، آشنایی انسان با جایگاه خودش و ایمان به رابطه خود با خدا و فهم میهمانی خداست.

امام جمعه کنگاور با تاکید بر اینکه در این ماه درهای آسمان و بهشت گشوده و درهای جهنم بسته می‌شود، بیان داشت: عبادت در هر شب ماه مبارک رمضان بهتر از عبادت هزار ماه است.

ایوبی تصریح کرد: شایسته است مدیران ادارات در این ماه پربرکت، شرایط را در محیط کار به‌گونه‌ای فراهم کنند که امکان بهره‌گیری بیشتر کارمندان و ارباب‌رجوع از فیوضات ماه مبارک رمضان فراهم شود.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول