اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ماموران انتظامی صورت گرفت

کشف یک‌هزار و 215 کیلوگرم موادمخدر در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ماموران انتظامی استان البرز دو محموله موادمخدر را به میزان یک تن و 215 کیلوگرم کشف کردند.

کشف یک‌هزار و 215 کیلوگرم موادمخدر در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس البرز، علی گودرزی با بیان اینکه این دو محموله موادمخدر در دو عملیات جداگانه توسط نیروهای انتظامی این استان کشف شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی یکی از این محموله‌ها را که از استان‌های شرقی کشور با یک دستگاه تریلر در حال انتقال به البرز بود، طی عملیاتی شناسایی و قاچاقچیان و خودرو حامل مواد را به دام انداخت.

وی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه قاچاقچیان موادمخدر قصد انتقال یک محموله موادمخدر با یک دستگاه تریلر از استان‌های جنوب شرقی کشور به استان‌های تهران و البرز را دارند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس البرز قرار گرفت.

این مسئول اضافه کرد: پس از تحقیقات نامحسوس، تریلر حامل موادمخدر شناسایی شد و به دنبال آن چند تیم عملیاتی به مسیرهای تردد احتمالی این تریلر اعزام شدند.

گودرزی گفت: این تریلر در بیابانی در نزدیکی شهرک فردوسیه شهریار استان تهران شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران مبارزه با موادمخدر استان البرز توقیف شد.

وی ادامه داد: دراین عملیات یک‌هزار و 115 کیلوگرم موادمخدر شامل 870 کیلوگرم حشیش و 245 کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: همچنین ماموران مبارزه با موادمخدر این فرماندهی در عملیات دیگر موفق به کشف 100 کیلوگرم حشیش از داخل یک‌ دستگاه کامیون و دستگیری یک نفر قاچاقچی شدند.

وی بیان کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یک نفر قاچاقچی سابقه‌دار با یک دستگاه کامیون قصد انتقال موادمخدر از استان‌های جنوبی کشور به استان البرز را دارد، بررسی صحت و سقم موضوع و شناسایی کامیون حامل موادمخدر در دستور کار ماموران قرار گرفت.

گودرزی اضافه کرد: ماموران با استقرار در مسیرهای تردد احتمالی خودرو و کنترل نامحسوس محورهای ورودی استان، کامیون مورد نظر را شناسایی و توقیف کردند.

انتهای پیام/2302/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول