اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

برگزاری انتخابات هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی در 2 ماه آینده

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی از برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان در دو ماه آینده خبر داد.

برگزاری انتخابات هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی در 2 ماه آینده

محمدرضا شروین‌اسبقیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: ظرف چند روز آینده اطلاعیه انتخابات هیئت فوتبال استان به طور رسمی در نشریات  ابلاغ خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با ثبت نام در زمان اعلام شده در این انتخابات شرکت کنند.

وی در مورد اینکه رئیس فعلی هیئت فوتبال استان نمی‌تواند در انتخابات کاندیدا شود، اظهار کرد: در قانون انتخابات هیئت‌های ورزشی ابهاماتی وجود دارد، اما این قضیه در قانون جدید فعلا منتفی است و آقای ششگلانی هم می‌تواند در انتخابات هیئت فوتبال استان کاندیدا شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در مورد عملکرد هیئت فوتبال استان نیز گفت: به زودی بررسی عملکرد هیئت‌های ورزشی استان به صورت تخصصی آغاز خواهد شد، اما در مورد هیئت فوتبال استان باید بگویم کارهای خوبی توسط این هیئت در فوتبال و فوتسال انجام شده است.

منتظر مصوبه شورای شهر هستیم

اسبقیان در مورد وضعیت تیم‌هایی که با انصراف شهرداری تبریز بلاتکلیف مانده‌اند، گفت: منتظر مصوبه شورای شهر هستیم و در جلسه‌ای هم که با نوین داشتم ایشان صراحتا انصراف شهرداری تبریز را از تیمداری اعلام کرده و تاکید کرد شهرداری آماده کمک به ورزش استان بوده و لایحه‌ای از طرف شهرداری به شورا داده شده که در آن بخشی از هزینه‌های هیئت‌های ورزشی را شهرداری تبریز تامین می‌کند.

وی در مورد والیبال شهرداری تبریز نیز گفت: بخش خصوصی پیگیر  تیمداری در این رشته است و اگر این امکان فراهم نشد، خود هیئت عهده‌دار این تیم خواهد شد. 

انتهای پیام/60002/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول