اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آواهای رمضان محمد علیزاده در بر آستان جانان

ابتهال خوانی عبدوالرحیم دویدار قاری بین‌المللی مصری در شهرری

محمد علیزاده خواننده، آهنگساز و قاری جوان کشور در جمع بیش از 5 هزار تن از روزه‌داران شرکت‌کننده بر آستان، آواهای رمضانی خود را اجرا و محمد دویدار قاری مصری در بر آستان جانان شهرری ابتهال‌خوانی کرد.

ابتهال خوانی عبدوالرحیم دویدار قاری بین‌المللی مصری در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران ساعاتی پیش بر آستان جانان فرهنگسرای ولاء با حضور حجت‌الاسلام عادل‌نیا کارشناس مذهبی، محمد دویدار قاری بین‌المللی مصری، محمد علیزاده خواننده پاپ و جمعی از خادمین مساجد شهرری و تقدیری معاون فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد.

در این برنامه حجت‌الاسلام عادل نیا مبلغ امور دینی و مدرس موسسه قرآن و عترت امیرالمومنین با موضوع مهربانی با دوست و با محوریت تاثیر برنامه‌های ماهواره، اینترنت، ترانه‌های غیر مجاز و ... بر زندگی مردم برای مخاطبان سخنرانی کرد.

وی در این سخنرانی در ارتباط با ماهواره بیان کرد: فرکانس‌ها همواره و ماهواره‌ها گاهواره شدند و شب‌ها در هنگام خواب باید سوار امواج شد.

عادل نیا ذکر کرد: اینترنت‌ها نشانه و www‌ها نشانی را، هالی وود سبک زندگی و بالیوود سبک برازندگی را بیان می‌کند.

مبلغ امور دینی و مدرس موسسه قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) ادامه داد: فیس بوک‌ها کتابچه صورت را عیان می‌کنند.

وی تصریح کرد: زمانی که ما در گوگل کلمه‌ای را سرچ کنیم چیزهای دیگه‌ای هم پیدا می‌شود که هیچ ربطی به کلمه ما ندارد و این باعث می‌شود که بعضی از جوان‌های ما از این طریق کارهای دیگری نیز انجام دهند.

عادل نیا در خصوص اثرات فیلم افزود: از جومونگ افسانه‌ای، اسطوره و از یانگوم نبوده، در قصر دلمان یک جواهر درست می‌کنند و ما نباید بگذاریم این چنین اعمالی را کشورهای خارجی با فیلم‌هاشان برایمان درست کنند.

وی ادامه داد: ما باید به هر چیز بیندیشیم و فکر کنیم و ندانسته کاری را انجام ندهیم که باعث بروز مشکلات در زندگی شود.

در این برنامه عبدوالرحیم دویدار قاری بین‌المللی مصری در این برنامه ابتهال خوانی کرد.

در ادامه برنامه نماهنگی در خصوص خادمین نمونه مساجد شهرری پخش شد و اسامی آنها برای مخاطبن خوانده شد.

محسن نظری خادم مسجد امام حسن (ع) بیان کرد: حدود 12 سال است که خادم مسجد است.

وی امتیاز خادم بودن را نزدیک بودن به بارگاه الهی دانست و خدمت به مسجد امام حسن (ع) را راهی برای خدمت به این امام غریب و راهی برای رسیدن به آرامش معنوی بیان کرد.

محسن بختیاری خادم مسجد مرتضی علی (ع) جوانمرد قصاب خدمت در مسجد را مایه افتخار مومن دانست و خدمت به شیعیان امام علی (ع) را برای خود افتخار دانست.

وی همه مخاطبان را به حضور موثر در کانون‌های مساجد و شرکت در نماز جماعت دعوت کرد.

حجت‌الاسلام اصغری، رئیس امور مساجد شهرری از زحمات خادمین نمونه شهرری و کلیه خادمان مساجد قدردانی کرده و آنان را از سالم‌ترین و با اخلاق‌ترین اقشار جامعه دانست و به والدین توصیه کرد فرزندان خود را با مساجد انس دهند تا فرزندان از آسیب‌ها و بی‌اخلاقی‌ها در امان باشند.

در پایان هدایایی همراه با لوح تقدیر به چهار نفر از خادمان نمونه شهرری محسن نظری خادم مسجد امام حسن(ع)، محسن بختیاری خادم مسجد مرتضی علی، محمدرضا رضایی خادم مسجد امام حسین (ع) و غلامرضا رضایی خادم مسجد علی بن ابیطالب (ع) از طرف فرهنگسرای ولاء اهدا شد.

مسابقات فرهنگی با مشارکت گروهی از مادران و دختران و با رقابت گروه‌ها با یکدیگر اجرا شد که در پایان به تمام شرکت کنندگان جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.

در بر آستان جانان فرهنگسرای ولاء محمد علیزاده ترانه‌های خود را اجرا کرد و تماشاگران با تشویق‌های پرشور خود وی را همراهی کردند.

در ادامه برنامه گروه هنری طنز تورمان نمایش‌های طنز و جالبی را اجرا کردند.

در پایان همچون گذشته مخاطبان دعاها و دل نوشته‌های خود را در گوی شیشه‌ای قرار دادند و سه مورد به قید قرعه خوانده و برای اجابت آن دعا کردند.

این برنامه در مجتمع فرهنگی ـ ورزشی قمر بنی هشم علیه‌السلام (جانبازان) واقع در شهرری، خیابان فدائیان اسلام، بالاتر از پل سیمان از اول ماه مبارک رمضان به مدت 17 شب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول