اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در خانه ملت خبر داد

تشکیل کارگروهی 4 نفره برای تحقیق و تفحص از صنعت بیمه

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تفحص از صنعت بیمه در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح شد و بر این اساس مقرر شد کارگروهی چهار نفره متشکل از چهار تن از نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مسئول رسیدگی به صنعت بیمه شوند.

تشکیل کارگروهی 4 نفره برای تحقیق و تفحص از صنعت بیمه

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کمیسیون اقتصادی اظهار کرد: در جلسه دیروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی طرح تحقیق و تفحص از عملکرد صنعت بیمه مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: طرح تفحص از صنعت بیمه در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح شد و بر این اساس مقرر شد کارگروهی ویژه مسئول رسیدگی به این طرح شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: کارگروهی چهار نفره متشکل از چهار تن از نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مسئول رسیدگی به طرح تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور شدند.

وی افزود: پورابراهیمی که یکی از نمایندگان خواستار تحقیق و تفحص صنعت بیمه بود یکی از اعضای این کارگروه ویژه است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقایان صرامی و حسن‌نژاد به همراه بنده نیز از اعضای دیگر این کارگروه ویژه هستیم.

*اگر گزارشات قانع کننده نبود تحقیق و تفحص بیمه را به صحن علنی می‎بریم

وی تصریح کرد: این کارگروه مامور شد بررسی‎های لازم و تحقیقات کافی در صنعت بیمه را انجام دهد و نتایج را در قالب گزارشی به کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه دهد.

موسوی ادامه داد: این کارگروه باید با اطلاعات کامل و دقیق صنعت بیمه کشور را از تمامی جهات مورد بررسی قرار داده و نقاط قوت و ضعف این صنعت مهم در اقتصاد کشور را به کمیسیون اقتصادی گزارش دهد.

وی ادامه داد: مقرر شد اگر گزارش‎های ارایه شده به کمیسیون اقتصادی توسط کارگروه قانع کننده نبود و نمایندگان راضی نشدند رای گیری انجام گیرد و طرح تحقیق و تفحص از صنعت بیمه‎ای کشور به صحن علنی فرستاده شود.

انتهای پیام/63015/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول