اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

رویکرد دستگاه‌های نظارتی البرز حمایت از سرمایه‌گذاران است

استاندار البرز نگاه و رویکرد دستگاه‌های نظارتی استان را در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران عنوان کرد.

رویکرد دستگاه‌های نظارتی البرز حمایت از سرمایه‌گذاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، اصغر عربیان با بیان اینکه این حمایت‌ها نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای دارد، اظهار کرد: در چارچوب این نگاه عمیق بوده که در محاکم قضایی و سازمان بازرسی شعبات ویژه و واحدهایی به منظور حمایت از سرمایه‌گذاران راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: برخلاف برخی تصورات غلط، دیدگاه‌های موجود که دستگاه‌های نظارتی عاملی در جهت کند کردن روند اجرا نیست به تعبیری این دستگاه‌ها به مثابه ترمز نیستند بلکه وظیفه ذاتی آنها جهت‌دهی و حرکت بر مدار قانون است که می‌تواند موجب امنیت سرمایه‌گذاری شود.

*قانون فصل‌الخطاب و نقشه راه است

استاندار البرز در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه قانون، فصل‌الخطاب و نقشه راه برای پیمودن مسیر توأم با امنیت و سلامت است، خاطرنشان کرد: قوانین و مقررات موجود در عرصه‌های مختلف چراغ راهی برای روشن کردن مسیر به شمار می‌روند و در این راستا نحوه اجرا از سوی مجری و نوع نگاه از سوی دستگاه‌های بازرسی می‌تواند قدرت اجرایی را افزایش یا به حداقل کاهش دهد.

عربیان نحوه ارتباط و تعامل میان دستگاه‌های نظارتی و مجریان را برای تسهیل جریان امور در عین قانونمندی و قانونمداری تعیین‌کننده خواند و یادآور شد: همه مدیران و مسئولان در این نگاه که قانون لازم‌الرعایت است، مشترکند اما باید به گونه‌ای عمل کرد که قدرت ریسک قانونی مدیران گرفته نشود و مسیر توسعه استان از شتاب نیفتد. این رویکرد هم ترویج قانون‌گرایی است و هم با ایجاد امنیت خاطر در میان سرمایه‌گذاران موجبات رشد و رونق اقتصادی استان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/2302/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول