اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صهیونیست‌ها تظاهرات فلسطینیان در قدس را سرکوب کردند

فلسطینیان ساکن قدس اشغالی نیز به نشانه همبستگی با ساکنان النقب تظاهرات کردند که نیروهای اشغالگر صهیونیست با حمله به این تظاهرات‌کنندگان، چند نفر را زخمی کردند.

صهیونیست‌ها تظاهرات فلسطینیان در قدس را سرکوب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری معا، شب گذشته شهروندان فلسطینی و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در منطقه باب العامود در قدس درگیر شدند که در جریان آن چند نفر زخمی شده و تعدادی از جوانان نیز بازداشت شدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای اشغالگر چند جوان فلسطینی را بازداشت و با باتوم به شرکت‌کنندگان در تظاهرات باب العامود حمله کردند که در جریان آن تعدادی از جوانان زخمی شده و به بیمارستان انتقال داده شدند.

درگیری‌ها گسترده شد و به چندین خیابان در قدس اشغالی از جمله حی المصراره، خیابان باب الساهره، باب العامود و خیابان نابلس رسید و فلسطینیان نیز به سمت خودروهای شهرک‌نشینان که از این منطقه عبور می‌کردند سنگ پرتاب کردند که باعث زخمی شدن چند نفر شد.

«باسم زیدانی» از نیروهای امداد پزشکی فلسطین در این باره اظهار داشت که 12 نفر از شهروندان در جریان این حمله دچار شکستگی و کوفتگی بدن شدند که از جمله آنها «سعد الرکن» و «امین صیام» عکاس خبرنگار است که با باتوم مورد ضرب و شتم قرار گرفت و همچنین «اسامه مخیمر» از نیروهای امداد نیز دچار شکستگی از ناحیه پا شد و همچنین یک زن باردار دچار در رفتگی کتف و 50 نفر از ساکنان قدس نیز دچار کوفتگی شده و در محل درمان شدند.

به موجب طرح «برافر» رژیم صهیونیستی تصمیم دارد 800 هزار دونم از اراضی عربی در النقب را مصادره و نزدیک به 40 هزار نفر را کوچانده و 36 روستا را تخریب کند و این طرح مورد موافقت اولیه کنست قرار گرفته است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول