اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه خبر داد

کاهش 21 درصدی قیمت گوشت گوسفندی در فیروزکوه

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه از کاهش 21 درصدی قیمت گوشت گوسفندی در این شهرستان خبر داد.

کاهش 21 درصدی قیمت گوشت گوسفندی در فیروزکوه

اسماعیل اسفندیار امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، با اشاره به آثار برپایی نمایشگاه طرح ضیافت اظهار داشت: از آغازین روز افتتاح نمایشگاه تا امروز، قیمت گوشت گوسفندی از 27 هزار تومان به 21 هزار و 500 تومان در هر کیلوگرم در سطح شهر تقلیل یافته است که از کاهش 21 درصدی قیمت آن حکایت دارد.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: شواهد و قرائن حاکی است که بازار کشش کاهش قیمتی بیش از این را نیز دارد.

اسفندیار همچنین با اشاره به کاهش قیمت گوشت مرغ خاطرنشان کرد: در حوزه میوه و تره‏بار نیز این امید وجود دارد که برخلاف گذشته که در ماه رمضان عمدتاً شاهد افزایش قیمت‏ها بودیم، روند نزولی قیمت‏ها را شاهد باشیم.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش‏های مجدانه و دل‏سوزانه اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی شهرستان فیروزکوه تأکید کرد: این روند با تعامل و همکاری این دو نهاد به دست آمده و آثار بسیار خوبی در بازار بر جای گذشته است.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه ابراز امیدواری کرد؛ تداوم روند کنونی شفاف‏سازی و کشف قیمت واقعی کالاهای اساسی به خصوص گوشت را در شهرستان فیروزکوه به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/2568/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول