اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

مشکلات بهره‏ برداران مجتمع دامپروری شورقاضی ایوانکی بررسی شد

مشکلات بهره ‏برداران مجتمع دامپروری شورقاضی ایوانکی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بررسی شد.

مشکلات بهره‏ برداران مجتمع دامپروری شورقاضی ایوانکی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار و جمعی از بهره‏ برداران مجتمع دامپروری شورقاضی ایوانکی، موانع و مشکلات فراروی بهره‏ برداری مطلوب از مجتمع بررسی شد.

در این جلسه که در محل مسجد روستای شورقاضی تشکیل شد، تعدادی از بهره‏ برداران مجتمع وثیقه بانکی و تسهیلات را از دلایل عمده عدم بهره ‏برداری کامل از مجتمع بیان کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار گفت: با توجه به اشتغال 45 خانوار روستایی به امر کشاورزی به‏ ویژه دامپروری، سالانه سه تا شش هزار رأس گوساله ‏پرواری از این روستا به بازار مصرف عرضه می‏شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان نیز در این جلسه گفت: سازمان جهاد کشاورزی آمادگی دارد تا در فاز اول کل مجتمع را به شرکت تعاونی تحویل دهد و به هر بهره ‏بردار که مایل باشد در مجتمع‏ ها فعالیت کند، پس از تکمیل پرونده و معرفی به بانک، مبلغ 300 میلیون ریال تسهیلات بدون وثیقه پرداخت کند که این مبلغ برای فارغ ‏التحصیلان بخش کشاورزی تا 500 میلیون ریال خواهد بود.

در این جلسه بعد از بحث و تبادل‏ نظر مقرر شد: با اعلام شرکت تعاونی شورقاضی، مقدمات بازدید از یکی از مجتمع‏ های فعال فراهم شود.

همچنین مصوب شد تا شرکت تعاونی شورقاضی هرچه سریع‏تر افراد متقاضی را معرفی کند؛ چنانچه شرکت پس از یک سال از تحویل زمین نتواند به بهره‏ برداری کامل برساند، سازمان جهادکشاورزی از سایر افرادی که توان مالی و مدیریتی مطلوب‏تری دارند، برای بهره ‏برداری کامل مجتمع استفاده می‌کند.

انتهای پیام/2249/ع/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول