اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان اصفهان خبر داد

آغاز رقابت‌های پرورش‌اندام استان اصفهان از اول شهریور

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان اصفهان گفت: رقابت‌های پرورش‌اندام قهرمانی باشگاه‌های استان اصفهان در چهار رده سنی از اول شهریورماه آغاز می‌شود.

آغاز رقابت‌های پرورش‌اندام استان اصفهان از اول شهریور

جواد پرورش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: کلاس مربیگری درجه دو از روز شنبه با شرکت 50 نفر در آکادمی ورزش اصفهان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه چندین سال بود که مربیان در انتظار برگزاری این کلاس‌ها بودند، تصریح کرد: خوشبختانه این کلاس‌ها با موافقت فدراسیون در حال انجام است.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان اصفهان ادامه داد: اول شهریورماه رقابت‌های پرورش‌اندام قهرمانی باشگاه‌های استان در تالار پیروزی و در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و در رشته بادی کلاسیک نیز در چهار رده سنی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: پس از این مسابقات، تیم استان را به رقابت‌های پرورش‌اندام قهرمانی کشور که در همدان برگزار می‌شود، اعزام می‌کنیم.

پرورش ادامه داد: برای اعزام نفرات برتر به رقابت‌های قهرمانی کشور تیم استان تحت نظارت کارشناسان این رشته قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هیئت پرورش‌اندام استان اصفهان جزو سه استان برتر کشور است، تأکید کرد: سال گذشته در رقابت‌های پرورش‌اندام قهرمانی کشور توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان اصفهان با اشاره به استفاده از ورزشکاران بومی اذعان کرد: به طور حتم سعی داریم از ورزشکاران بومی اصفهان استفاده کنیم و تمام ورزشکاران ما نیز بومی هستند و ورزشکار غیربومی نداریم و ما دوم شدن را به اول شدن با استفاده از ورزشکاران غیربومی ترجیح می‌دهیم.

وی در پایان به ورزشکاران ملی‌پوش اصفهانی اشاره کرد و افزود: مهدی یارعلی، احمد پایدار، ایمان رحیم‌پور از اصفهان در تیم ملی حضور دارند و علی نعمتی نیز مربی اصفهانی تیم ملی است.

انتهای پیام/63020/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول