اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی

نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی یاوران مهدی‌(عج) افتتاح شد

با حضور جمعی از مسئولان اداری و دولتی استان و شهری، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی یاوران مهدی (عج) در محل پارک آزادگان تیران افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی یاوران مهدی‌(عج) افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی یاوران مهدی (عج) ظهر امروز به همت پایگاه بسیج طلاب و روحانیان شهرستان تیران و کرون در محل پارک آزادگان تیران افتتاح شد.

این نمایشگاه با حضور فرماندار تیران و کرون، مسئول نمایندگی ولی فقیه و جانشین سپاه ناحیه تیران و کرون، جمعی از اساتید حوزه علمیه و جمعی از مسئولان و شورای اسلامی شهر در محل پارک آزادگان تیران افتتاح شد.

پایگاه بسیج طلاب و روحانیون شهرستان تیران و کرون در راستای فرهنگ سازی و انجام رسالت بسیج در امر توسعه و نشر فرهنگ کتاب‌خوانی، به این منظور اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی یاوران مهدی (عج) در این در محل پارک آزادگان شهرستان تیران کرده است.

به همت پایگاه بسیج طلاب و روحانیون شهرستان تیران و کرون، در این نمایشگاه بیش از 350 عنوان کتاب از جمله سیاسی، علمی، مذهبی، تاریخی، فقهی، اجتماعی، جوانان و بیش از 300 بسته محصولات فرهنگی در معرض بازدید و فروش همشهریان و مسافرین عزیز قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که ساعات بازدید این نمایشگاه ساعت 16 بعد از ظهر تا 22 شب و نمایشگاه تا بیستم ماه مبارک رمضان دائر است.

انتهای پیام/63001/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول