اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب سفر به استان سمنان

رحیمی با بالگرد عازم کالپوش شد

معاون اول رئیس جمهور دقایقی پیش در قالب سفر به استان سمنان، با بالگرد عازم کالپوش شد.

رحیمی با بالگرد عازم کالپوش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سفر معاون اول رئیس جمهور و شماری از وزرای دولت به استان سمنان از دقایقی پیش با ورود به فرودگاه شاهرود آغاز شده است و محمدرضا رحیمی بلافاصله پس از برگزاری آیین استقبال، با بالگرد عازم کالپوش شد.

چهار پروژه شامل سد کالپوش، پروژه گازرسانی به بیارجمند به عنوان آخرین شهر فاقد گاز استان سمنان، دانشکده علوم پزشکی شاهرود و 30 کیلومتر از محور شاهرود - سبزوار حدفاصل میاندشت تا عباس‏ آباد به طور متمرکز در سفر معاون اول رئیس جمهور به کالپوش افتتاح می‏شود.

منطقه کالپوش بسیار سرسبز بوده و قسمتی از آن دارای پوشش جنگلی است و در فصل بهار و تابستان با روییدن گل‏های شقایق، توریست‏های فراوانی را از نقاط دور و نزدیک به خود جذب می‏کند.

حسین‏ آباد یکی از روستاهای منطقه کالپوش است و این منطقه دارای 12 روستاست؛ حسین‏ آباد در بین این روستاها بزرگ‏تر و دارای جمعیت بیشتری است.

این منطقه دارای آب و هوای خوب و خاک حاصل‏خیز است که این امر باعث شده تا اغلب مردم منطقه به کشاورزی و دامداری مشغول باشند.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول