اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند:

سهمیه تیم فوتسال گیتی‌پسند نوین متعلق به اصفهان است

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند گفت: سهمیه تیم فوتسال گیتی‌پسند نوین متعلق به اصفهان بوده و تمایل داریم این سهمیه در اصفهان مانده و در اختیار جوانان اصفهانی قرار گیرد.

سهمیه تیم فوتسال گیتی‌پسند نوین متعلق به اصفهان است

محمد حسین عراقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تاکنون پیشنهاداتی از سوی شهرهای قزوین و شیراز و باشگاه نیک اندیش برای خرید سهمیه تیم گیتی‌پسند نوین ارائه شده که در مذاکرات تلفنی بوده است.

وی در پاسخ به این سئوال که احتمال واگذاری امتیاز تیم گیتی‌پسند نوین به باشگاه نیک اندیش چه قدر جدی است، تصریح کرد: مذاکرات اولیه صورت گرفته اما هنوز بحث جدی انجام نشده و در صورتی که نیک اندیش به طور جدی خریدار باشد، خوشحال می‌شویم این سهمیه به این تیم واگذار شود.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند ادامه داد: تمایل زیادی داریم تا سهمیه گیتی‌پسند نوین به یک تیم اصفهانی واگذار شود و فوتسال اصفهان دو نماینده در لیگ برتر داشته باشد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که در مورد فروش نرفتن سهمیه گیتی‌پسند نوین پرسید، تاکید کرد: به طور حتم امتیاز گیتی پسند نوین به فروش می‌ر‌ود و تا به امروز خود باشگاه گیتی‌پسند عزم جدی برای فروش نداشته است.

عراقی‌زاده با اشاره به وضعیت تیم فوتسال گیتی‌پسند نیز گفت: شاکله اصلی تیم حفظ خواهد شد اما نظر نهایی در مورد بازیکنان جذب شده و جدا شده را کادر فنی می‌دهد.

وی در مورد معرفی سرپرست تیم فوتسال گیتی‌پسند تصریح کرد: هنوز باشگاه در این باره تصمیم‌گیری نکرده و طی دو روز آینده سرپرست جدید تیم را معرفی می‌کنیم.

انتهای پیام/63006/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول