اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران:

بهداد سلیمی نباید از تیم ملی کنار برود/ پیگیر رفع مشکلات سلیمی با فدراسیون هستیم

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران گفت: برای بهداد سلیمی‌ها که به این درجه و مقام رسیدند میلیون‌ها تومان هزینه شد و نباید به همین راحتی کنار بروند.

بهداد سلیمی نباید از تیم ملی کنار برود/ پیگیر رفع مشکلات سلیمی با فدراسیون هستیم

عباس رحیمی در پی دعوت نشدن بهداد سلیمی به اردوی تیم وزنه‌برداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: قهرمانانی همچون بهداد برای کسب مدال و رسیدن به این جایگاه تمرینات و سختی‌های زیادی را پشت‌سر گذاشتند و نباید با قضاوت اشتباه به همین راحتی از صحنه قهرمانی کنار بروند.

وی تصریح کرد: پنج وزنه‌بردار معترض و مخالف سرمربی تیم ملی خواسته‌هایی دارند و باید فدراسیون به خواسته‌ها و مشکلات وزنه‌برداران توجه و تمرکز بیشتری نشان دهد.

رحیمی در ادامه افزود: وقتی پنج وزنه‌بردار المپیکی با مربی تیم مشکل دارند فدراسیون با بررسی مشکلات نباید یک طرفه قضاوت نکند و حق را به سرمربی تیم دهد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران گفت: بهداد سلیمی از سرمایه‌های ورزش کشور است و عدم حضور بهداد در اردوی، تیم ملی و فدراسیون ضرر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مصاحبه‌های جنجالی وزنه‌برداران و مربی تیم ملی موجب این چالش‌ها شد، ابراز داشت: مشکل ملی‌پوشان با سرمربی تیم را فدراسیون به راحتی می‌توانست برطرف کند تا کار به اینجا کشیده نشود.

رحیمی با انتقاد از سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به اعتمادی که فدراسیون به باقری دارد وی در هرکاری مداخله می‌کند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران با اشاره به برگزاری چندین جلسه استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان و هیئت وزنه‌برداری استان با وزیر ورزش و فدراسیون برای حل مشکل سلیمی افزود: برای حضور مجدد بهداد سلیمی به اردوی تیم ملی از سوی مسئولان مازندران رایزنی‌هایی صورت گرفت که بنا به دلایلی تاکنون محقق نشد.

وی اظهار داشت: همچنان پیگیر برطرف کردن مشکلات بهداد سلیمی با فدراسیون هستیم تا این وزنه‌بردار باتجربه و مدال‌آور کشورمان بار دیگر به اردوی تیم ملی بازگردد.

رحیمی در پایان با اشاره به نقش فدراسیون درباره حل مشکلات وزنه برداران المپیکی افزود: حسین رضا‌زاده رئیس فدراسیون خود از قهرمانان بزرگ و نامی وزنه برداری در المپیک است و با درایت و مدیریت ورزشی خود به خوبی می‌تواند مشکلات بین وزنه‌برداران و سرمربی تیم را برطرف کند تا بار دیگر شاهد حضور قهرمانان وزنه‌برداری در اردو باشیم.

به گزارش فارس، پس از اتفاقات به وجود آمده بین پنج وزنه‌بردار المپیکی با کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه‌برداران معترض فدراسیون در فهرست جدید به اردوی تیم ملی دعوت نشدند.

انتهای پیام/86005/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول