اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اتاق بازی خانه فرهنگ دولت‌آباد عضو می‌پذیرد

اتاق بازی خانه فرهنگ دولت‌آباد که سبب تقویت حس امنیت و اعتماد کودکان می‌شود، عضو می‌پذیرد.

اتاق بازی خانه فرهنگ دولت‌آباد عضو می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس استان تهران، سید‌رضا موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: بازی برای رشد اجتماعی، احساسی، شناختی، فیزیکی، زبانی و پرورش خلاقیت همه کودکان حیاتی است.

مدیر فرهنگی منطقه 20 تهران اظهار داشت: بازی سبب تحکیم آموخته ها در تمامی کودکان می‌‌شود. بازی درمانی به روش‌های مختلف به آنها کمک می کند تا با کودکان دیگر‌، مربیان و افرادی غیر از اعضای خانواده خود آشنا شوند و به تدریج حس امنیت و اعتماد به همسالان و مربی درآنها به وجود می آید که ایجاد حس امنیت در کودک بسیار اهمیت دارد.

وی در ادامه افزود: به همین منظور خانه فرهنـگ دولت آباد دوره های" اتاق بازی و بازی درمانی "را برگزار می کند.

موسوی عنوان کرد: خانه فرهنگ دولت آباد مهارت‌های اجتماعی، حرکتی ، نکات تربیتی ، رنگ ها و اشکال هندسی از طریق اسباب بازی های تشخیصی در این دوره به کودکان آموزش داده می شود و همچنین بازهای نمایشی و خلاقانه، قصه گویی ، شعر خوانی همراه با بازی‌های گروهی، سنجش هوشیاری IQ ، تعیین سطح استعداد شناختی، تشخیص مشکلات رفتاری و گفتاری کودکان و ارجاع آنها به مراجع ذی‌ربط تحت نظر محبوبه نظام پرست کارشناس روان‌شناسی از دیگر برنامه‌های اتاق بازی برای کودکان 3 تا 6 سال است.

این گزارش حاکی است، علاقــــمندان می‌توانند برای ثبت نام به این مرکز واقــــع درشــهرری، فلــکه اول دولــت آباد– خــیابان دهخـــدا- شهــرک وحــــدت– کوچه شـهید رمضانی(کوچه پنجم) شماره 50 خانه فرهنــــگ دولت آباد مراجــعه کنند.

انتهای پیام/2462/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول