اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راه‌اندازی کتابخانه مشارکتی در ساوجبلاغ

کارشناس امور انجمن کتابخانه‌های عمومی استان البرز گفت: کتابخانه مشارکتی در مسجد جامع ملک‌آباد ساوجبلاغ راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی کتابخانه مشارکتی در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، محمد شیخ‌حسنی اظهار داشت: راه‌اندازی کتابخانه مشارکتی، تامین بخشی از هزینه ساخت کتابخانه در زمین اهدایی در این بخش، تبلیغات برای عضویت مردم در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای از جمله مصوبات یازدهمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی چهارباغ بود.

وی ادامه داد: بر این اساس مقرر شد تا شورای اسلامی و شهرداری چهارباغ در خصوص تأمین بخشی از هزینه ساخت کتابخانه در زمین اهدایی خیرین اقدام و با جذب سایر خیرین و همکاری اداره کتابخانه‌ها یک کتابخانه استاندارد در این بخش تاسیس شود.

شیخ‌حسنی ادامه داد: قرار است شورای اسلامی بخش در یکی از طبقات مسجد جامع ملک‌آباد نسبت به راه‌اندازی کتابخانه مشارکتی اقدام نمایند.

وی از عضویت اعضای این انجمن در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای خبر داد و خاطرنشان کرد: برای اینکه مردم و جوانان در راستای عضویت در این شبکه ترغیب شود، تبلیغات وسیعی در این بخش صورت پذیرد.

شایان ذکر است که شبکه کتابخوانان حرفه‌ای تنها شبکه‌های اجتماعی کتاب در ایران می‌باشد که در راستای اجرای مسابقات کتابخوانی، بحث و تبادل نظر پیرامون کتاب و دانلود رایگان کتاب برای علاقمندان پرداخته است.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول