اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان اصفهان:

می‌توان با استفاده از ظرفیت فوتسال اصفهان در تمام لیگ‌ها مدعی بود

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: فوتسال اصفهان ظرفیت بسیار بالایی داشته و در تمام رده‌های سنی و لیگ‌های مختلف می‌توانیم یک تیم بومی با بالاترین کیفیت داشته باشیم.

می‌توان با استفاده از ظرفیت فوتسال اصفهان در تمام لیگ‌ها مدعی بود

اصغر قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در استان اصفهان در رده‌های سنی مختلف حدود 130 تیم در رشته فوتسال مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: با احتساب 14 بازیکن برای هر کدام از این تیم‌ها، به این نتیجه می‌رسیم که فوتسال اصفهان در بخش بازیکن از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و باشگاه‌های اصفهانی می‌توانند از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کنند.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان اصفهان با انتقاد از بی‌توجهی باشگاه‌های اصفهانی به بازیکنان بومی تصریح کرد: من مخالف حضور سه تیم اصفهانی در لیگ بودم زیرا رقابت صورت گرفته برای قهرمانی بین این سه تیم موجب شده بود تا توجه کمتری به بازیکنان بومی صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: اگر یک درصد از بازیکنانی که در اصفهان فوتسال بازی می‌کنند، فرصت بازی در تیم‌های باشگاهی را پیدا کنند، می‌توانیم در تمام رده‌های سنی و در لیگ‌های مختلف با استفاده از بازیکنان بومی تیم‌های قدرتمندی را آماده کنیم.

قاسمی با اشاره به حضور سرمربی غیر بومی بر روی نیمکت تنها تیم لیگ برتری فوتسال اصفهان بیان کرد: فوتسال اصفهان مربیان خوبی را در اختیار دارد و استفاده از یک مربی غیر بومی اتفاق خوبی نیست و هیئت فوتبال نیز با این مساله موافق نیست اما باشگاه‌ها هر کاری خودشان تمایل داشته باشند، انجام می‌دهند.

انتهای پیام/63006/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول