اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان اعلام کرد:

تجدید نظر باشگاه ماهان برای تیم‌داری در رشته واترپلو

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی نامناسب و بی‌نظمی فدراسیون آسیایی واترپلو، ادامه فعالیت باشگاه ماهان در رشته واترپلو جای بحث و تردید دارد.

تجدید نظر باشگاه ماهان برای تیم‌داری در رشته واترپلو

سید جلال زهرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: وضعیت فعالیت چند رشته در باشگاه فولاد ماهان مشخص شده اما برای سایر رشته‌ها منتظر تشکیل جلسه هیئت‌مدیره و تصمیم‌گیری نهایی در این باره هستیم.

وی ادامه داد: تداوم فعالیت باشگاه ماهان در رشته بسکتبال حتمی شده و در نظر داریم تیم قدرتمندی را برای شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مهیا کنیم.

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان اضافه کرد: تیم بسکتبال ماهان در مسابقات لیگ دسته یک حضور پیدا خواهد کرد و در رده های پایه نیز باشگاه فعالیت منسجمی را در دستور کار دارد.

زهرایی در مورد شایعات انحلال تیم واترپلوی فولاد ماهان تصریح کرد: باشگاه هنوز تصمیم‌گیری نهایی را در این زمینه انجام نداده است و در جلسه هیئت‌مدیره تکلیف نهایی این تیم مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: باشگاه ماهان سه دوره متوالی به‌عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر دست پیدا کرد و سهمیه شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را به دست آورد اما بی‌نظمی فدراسیون آسیایی در برگزاری این رقابت‌ها موجب شد تا با وجود تهیه بلیط؛ مسابقات لغو شده و مشکلات زیادی برای این باشگاه به وجود بیاید و از این‌رو برای ادامه فعالیت در این رشته تجدید نظر خواهیم کرد.

انتهای پیام/63006/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول