اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه:

خطر تهاجم نرم و فرهنگی دشمنان جدی است

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: خطر تهاجم نرم و فرهنگی دشمنان جدی بوده و مقابله با آن کاری سخت و پیچیده است.

خطر تهاجم نرم و فرهنگی دشمنان جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، خسرو عزیزی صبح امروز در دومین جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فیروزکوه در محل سپاه این شهرستان اظهار کرد: تهاجم فرهنگی یک حربه نرم است که از سوی دشمنان نظام اسلامی دنبال می‏شود و برای مقابله با آن باید راهکارهای نرم اندیشیده شود.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: وقتی برخی از خانواده‏ها پای برنامه‏های ماهواره می‏نشینند و فضای فکری خانواده‏ها تغییر می‏کند، آن‏گاه دیگر نمی‏توان از دانشجویان انتظار داشت.

عزیزی خاطرنشان کرد: البته این امر نافی جدیت و تلاش دانشگاه برای اعمال بخش‏نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیست.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه افزود: این آیین‏نامه در قالب یک بنر بزرگ در سطح دانشگاه اطلاع‏رسانی شده است و در این راستا کمیته انضباطی دانشگاه نیز هر ماه نسبت به ارسال لیست اسامی دانشجویان متخلف اقدام می‏کند.

عزیزی ادامه داد: با وجود شرایط نامناسب اشتغال در برهه کنونی، دامنه فعالیت عوامل انتظامات در سطح این واحد دانشگاهی برای بهبود وضعیت پوشش دانشجویان افزایش یافته است.

وی گفت: اما واقعیت این است که انجام این مهم و مقابله با تهاجم نرم فرهنگی دشمنان کاری سخت و پیچیده است.

*تنگه واشی نیازمند زیرساخت فرهنگی است

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه با اشاره به مسائل و مشکلات موجود در منطقه توریستی تاریخی تنگه واشی یادآور شد: طی سال‏های گذشته و در دوران خدمات‌رسانی‏ مسئولان مختلف در شهرستان تا به امروز، بالاخره به طور دقیق مشخص نشد که در تنگه واشی چه کاری می‏خواهیم انجام دهیم.

عزیزی اضافه کرد: در شرایط کنونی با معضلات فراوانی به خصوص در خدمات‏رسانی و سرویس‏دهی به مسافران و گردشگران مواجه‏ایم و در صورت خدمات‏رسانی بهتر، قطعاً استقبال بیشتری از این منطقه صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: راهکار اساسی این مسئله توسعه امکانات و ‏زیرساخت‏ها به منظور خدمات‏رسانی هر چه بهتر به گردشگران بوده که مهم‏ترین آن زیرساخت فرهنگی است.

انتهای پیام/2568/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول