اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام نتایج نهایی

برترین‏های جشنواره فرهنگی و ورزشی عشایر استان سمنان معرفی شدند

برترین‏های جشنواره فرهنگی و ورزشی عشایر استان سمنان با اعلام نتایج نهایی معرفی شدند.

برترین‏های جشنواره فرهنگی و ورزشی عشایر استان سمنان معرفی شدند

رئیس بسیج عشایری شهرستان مهدیشهر امروز در گفت‏ وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در این‏ باره گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج عشایری استان در منطقه ییلاقی چاشم لوبار مهدیشهر با حضور فرماندهان ارشد استانی و مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد.

محمدرضا پارسا، هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی نخبگان بسیجی در رشته‏ های مختلف فرهنگی و ورزشی در راستای ماموریت‏های بسیج عنوان کرد.

وی افزود: برگزاری چنین جشنواره ‏هایی در ایجاد شور و نشاط جوانی در محیطی سالم تاثیرگذار است.

رئیس بسیج عشایری شهرستان مهدیشهر بیان کرد: در این جشنواره، مسابقات مختلفی در رشته‏ های طناب‏کشی، کشتی، تیراندازی، دو و میدانی، اذان، اقامه، حفظ قرآن و احکام برگزار شد.

پارسا در ادامه به اعلام نتایج نهایی برترین‏های جشنواره پرداخت و افزود: تیم طناب‏ کشی دیباج و کلاته رودبار به ترتیب عناوین اول و دوم را از آن خود کردند.

وی گفت: در رشته کشتی در وزن منهای 70 کیلوگرم به طور مشترک، جابر تبیانیان و احمد نورانی عنوان نخست و حجت نورانی عنوان دوم را از آن خود کردند.

رئیس بسیج عشایری شهرستان مهدیشهر افزود: در وزن 70 تا 90 کیلوگرم، احمد نورانی و حسن همتی به طور مشترک اول شدند و ایرج صفایی عنوان دومی این وزن را کسب کردند.

پارسا بیان کرد: در وزن به اضافه 90 کیلوگرم نیز حسین کریمی، محمدعلی روشنیان و محمدمعین بهاریان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: در رشته تیراندازی، حسن سلمانیان و ذوالفقار از مهدیشهر و امید شادکام از گرمسار عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

رئیس بسیج عشایری شهرستان مهدیشهر عنوان کرد: در رشته دوی صحرانوردی و در رده سنی زیر 20 سال، امیرحسین قادری و محمد قاسمی مقام‏های اول و دوم و به طور مشترک محمد حیات و سپهر شهریاری عنوان سوم را کسب کردند.

پارسا افزود: در همین رشته و در رده سنی بالای 20 سال، رضا بهزادی، ناصر خورشیدی و ابوالفضل لشکریان عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

رئیس بسیج عشایری شهرستان مهدیشهر گفت: در رشته احکام نیز حسین شهریاری، محمدرضا شمسیان، عباس پورطاهریان، محمودرضا نامور، نوید امیری و محمدرضا ذوالفقارنائیان عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در رشته حفظ یک جزء قرآن کریم، فاضل ذوالفقارپور، محمدرضا پاکزادیان و شیرعلی میقانی عناوین اول تا سوم و در حفظ دو جزء، محسن بنائیان‏سفید و در حفظ سه جزء، ابوالفضل مهدی‏فر عناوین برتر را کسب کردند.

پارسا گفت: در رشته اذان و در رده سنی بالای 18 سال، مهران پورطاهریان، محمدابراهیم عبدالحسینی و حسین شهریاری عناوین اول تا سوم و در رشته قرائت محمود نامور، عباس پورطاهریان و محمدعلی جوادیان مقام‏ های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول