اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

ارتزاق کارمند بی‌حجاب از بیت‌المال مسلمین پذیرفته نیست/ حفظ حجاب در ادارات اهمیت مضاعف دارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه ارتزاق بانوان بی حجاب از بیت المال مسلمین پذیرفته نیست، گفت:حفظ حجاب در ادارات اهمیت مضاعف دارد.

ارتزاق کارمند بی‌حجاب از بیت‌المال مسلمین پذیرفته نیست/ حفظ حجاب در ادارات اهمیت مضاعف دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعدازظهر امروز همایش عفاف و حجاب با حضور سید جمال جلیلی سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین و دیگر مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری ورامین برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در این نشست گفت: در مورد حجاب و عفاف سخنان فراوانی گفته شده، کتاب‌های زیادی تالیف شده و همایش‌ها و تجمعات فراوانی برگزار گردیده است، اما در عمل به آنچه گفته شد بسیار ضعیف بودیم.

 وی با بیان تاثیرات بی‌حجابی بر اقتصاد، سیاست، بهداشت و دیگر موارد جامعه اضافه کرد:حجاب مساله شخصی نیست، کسی نمی‌تواند حجاب را از اقتصاد جدا بداند، در خاورمیانه سرانه 150 دلار صرف هزینه آرایش می‌شود و حدود 140 الی 150 میلیون نفر به طور جدی از لوازم آرایش استفاده می‌کنند که از این تعداد 10% در ایران قرار دارد، در مقوله بهداشت نیز باید بدانیم 60% مواد آرایش مصرفی که اغلب غیر استاندارد هستند جذب بدن می‌شود.

 حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: این خانم‌ها طبق آمار سالانه بیش از 2 کیلوگرم مواد آرایش شیمیایی جذب بدن خود می‌کنند که منشاء بسیاری از بیماری‌های ناشناخته است.

  با مانتو کوتاه حجاب اسلامی را لکه‌دار نکنیم

 وی با اشاره به ارتباط حجاب با سیاست و فرهنگ جامعه گفت: امروزه با هجمه فرهنگی سراسری دشمنان جهت براندازی فرهنگ اسلامی به ویژه در عرصه حجاب روبرو شده‌ایم و این همت همه اندیشمندان و دلسوزان انقلاب را جهت رویارویی با این هجمه دشمن می‌طلبد، می‌آیند و به اسم اسلام یک سری مانتوهای تنگ و کوتاه به خانم‌ها عرضه می‌کنند.

 این فعال فرهنگی استان تهران عنوان کرد: چادر برداشت دقیق از مفاهیم قرآنی است، مانتوهای امروزی و کوتاه حجاب اسلامی نیستند، بله اگر مانتویی بلند و پوشیده باشد که تمام حجم بدن را پوشش دهد ایراد ندارد، اما با مانتو کوتاه حجاب اسلامی را لکه دار نکنیم، اولین شرط یک مسلمان حرکت در چارچوب اسلام و شرع است.

ارتزاق کارمند بی‌حجاب از بیت‌المال مسلمین پذیرفته نیست

وی با اشاره به ضرورت رعایت حجاب توسط بانوان اداری گفت: حجاب برای بانوان کارمند که با ارباب رجوع سر و کار دارند اهمیت مضاعف دارد، برای همه واجب است و برای زنان اداری واجب تر، شما نماینده نظام اسلامی هستید و پوشش شما ارائه الگو در سطح جامعه است، اخلاق و برخورد شما نیز الگو است، ارتزاق کارمند بی حجاب از بیت المال مسلمین پذیرفته نیست، اساتید دانشگاه‌های ما، معلمان ما، بانوان کارمند ما، همه و همه باید با حجاب کامل باشند، اینها بر سر سفره‌ای ارتزاق می‌کنند که خون بیش از 200 هزار شهید برای آن داده شده است.

نهی شدید از خلوت با نامحرم

حجت الاسلام سید محسن محمودی ضمن نهی شدید خلوت با نامحرم ادامه داد: خلوت با نامحرم گاهی در محیط های اداری پیش می آید، این امر به هیچ وجه قابل قبول نیست، اگر محیط و شرایط فراهم شود شیطان بهره‌برداری می‌کند، اگر ذره‌ای اعتقاد به روایات و احادیث داشته باشیم زندگی ما بسیار بهتر خواهد بود.

 وی با بیان اینکه زن باید در برابر نامحرم متکبر باشد اظهار داشت: مبادا در برابر نامحرم طوری حرف بزنید و برخورد کنید که قلب‌های آلوده نسبت به زن دچار طمع شوند.

انتهای پیام/2462/ک40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول