اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ورامین:

خانواده اساس شگل‌گیری جامعه است

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت خانواده گفت: خانواده اساس شگل‌گیری جامعه است.

خانواده اساس شگل‌گیری جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همایش عفاف و حجاب بعد  از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران و امام جمعه موقت ورامین و دیگر مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری ورامین برگزار شد.

 سید جمال جلیلی در این نشست گفت: حجاب و عفاف به عنوان سلاحی محکم در برابر توطئه‌‌های شیاطین بوده و هجمه‌های فرهنگی دشمن در آنان تأثیری ندارد.

 وی افزود: بانوان ایرانی با حفظ حجاب و عفاف در زندگی خود دشمنان را از همه توطئه‌‌ها مأیوس کرده‌اند، پوشش اسلامی، رفتار، برخورد، گفتار و بیان بانوان می تواند الگوی مناسبی برای مردم باشد،این امر به خصوص برای بانوان اداری اهمیت پیدا می کند چرا که همه مردم به ادارات مراجعه می کنند،همچنین رفتار و حجاب بانوان در میان خانواده خود نیز الگو قرار می‌گیرد.

سرپرست فرمانداری ورامین بیان داشت: خانواده اساس شگل‌گیری جامعه است و هرچه این بنیان بی‌عیب باشد، جامعه سالم‌تری خواهد بود.

 وی ادامه داد: شکل‌گیری ماهیت وجودی بانوان به خصوص در بعد پرورش فرزندان می‌تواند آینده ایران اسلامی را تضمین کند، بانوان باید سعی کنند در هر دو جنبه الگو باشند، هم از نظر حضور فعال در خانواده به عنوان مدیر اجرایی خانه و هم از نظر حضور با حجاب در عرصه کار و عرصه های اجتماعی

جلیلی تصریح کرد: عفت و حیای بانوان و همچنین مراقبت آنان از خود در برابر گزندها و آسیب‌های اجتماعی می‌تواند بنیان جامعه را مستحکم و عاری از هرگونه انحراف کند.

 وی اضافه کرد: حجاب مناسب بانوان در محیط های اداری زمینه مناسبی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

 سرپرست فرمانداری ورامین عنوان داشت: اهمیت حجاب برابر است با حفظ جامعه از آسیب‌های اجتماعی و حفظ حجاب و عفاف سلامت روانی خانواده‌ها را به دنبال دارد.

 وی در ادامه افزود: همه مسئول هستیم که فرزندان خوبی تربیت کنیم و به جامعه تحویل بدهیم و باید از دامن‌های بانوان ایرانی اولاد متقی تربیت شود.

انتهای پیام/2462/ک30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول