اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان خبر داد

بازسازی 1271 واحد مسکونی در منطقه زلزله‌زده اهر

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: بسیج سازندگی در سال گذشته یک‌هزار و 271 واحد مسکونی را در منطقه زلزله‌زده اهر مرمت و بازسازی کرده است.

بازسازی 1271 واحد مسکونی در منطقه زلزله‌زده اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد حاجی‌زاده بعدازظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت بسیج سازندگی استان زنجان به زلزله اهر سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در آغاز زلزله به علت ابعاد مختلف آن و تبلیغات رسانه استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و تبلیغ، عدم رسیدگی به مناطق زلزله‌زده جو روانی بسیاری ایجاد شده بود.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی به کمک بنیاد مسکن برای ساخت و ساز واحدهای روستایی زلزله‌زده اهر زحمات بسیاری را متقبل شدند، گفت: اکیپ‌های اجرایی و بسیجیان استان زنجان مانند دوران هشت سال دفاع مقدس بی‌منت و خالصانه و با سکونت در چادر خدمات عمرانی را به این روستاییان ارائه دادند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه بسیجیان حتی در مسائل شخصی مردم زلزله‌زده اهر کمک می‌کردند، اظهار کرد: بسیج سازندگی استان زنجان در این زمان برای ارائه خدمات به شش روستا اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی ساخت و احداث 152 واحد مسکونی را در این شش روستا برعهده داشته است، گفت: همچنین بسیج سازندگی یک‌هزار و 271 واحد مسکونی را در 29 روستا مورد مرمت و بازسازی قرار داده است.

حاجی‌زاده ادامه داد: همه واحدهای مسکونی بازسازی شده قبل از زمستان سال گذشته به صاحبان آنها تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی سال گذشته در منطقه زلزله‌زده اهر 122 واحد مسکونی را سقف ایزوگام کرده است، اظهار داشت: 29 واحد با سقف شیروانی در روستاهای دورافتاده این منطقه ساخته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان اضافه کرد: همچنین یک واحد ساختمان به خاطر مشکلات زمین توسط مصالح ساختمانی و به دست بنا ساخته شده است.

وی در ادامه به ساخت یک باب مسجد و مدرسه در روستای تازه‌کند استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون مسجد این روستا در حال احداث است.

انتهای پیام/73008/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول