اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌استاندار آذربایجان‌شرقی:

آذربایجان شرقی نخستین حرکت اقتصادی ‌را کلید زد

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: چهارمین همایش سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی نخستین حرکت اقتصادی بعد از خلق حماسه سیاسی بود که در سطح کشور نمود مثبتی داشت و امیدواریم این روند در کل کشور هم سریع‌تر گسترش یابد.

آذربایجان شرقی نخستین حرکت اقتصادی ‌را کلید زد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرخ مسجدی ظهر امروز در جلسه بررسی نتایج چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران ـ آذربایجان شرقی، با اشاره به ویژگی‌های این همایش اظهار داشت: بخش خصوصی در این دوره از همایش بابرنامه‌تر و گسترده‌تر از دوره‌های گذشته حضور پیدا کرد که موجب شد نشست‌های تخصصی همایش با کیفیت بیشتری برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: چهارمین همایش سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی اولین حرکت اقتصادی بعد از خلق حماسه سیاسی بود که در سطح کشور نمود مثبتی داشت و امیدواریم این روند در کل کشور هم سریع‌تر گسترش یابد.

مسجدی با اشاره به کیفیت و وسعت بالای برگزاری همایش چهارم، گفت: این همایش در ابعاد مختلف از جمله تعداد و نوع میهمانان داخلی و خارجی و کشورهای شرکت‌کننده و حضور مقامات و دیپلمات‌ها بسیار بهتر از همایش‌های گذشته و فراتر از حد انتظار برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی برای اولین بار به صورت ملی برگزار شد، افزود: این موضوع پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی بود که هم به ارتقای سطح همایش کمک کرد و هم اتفاق مثبتی در جریان سرمایه‌گذاری کشور بود.

وی حضور تمام‌قد منطقه آزاد ارس در این دوره از همایش را نشان‌دهنده تفاهم کامل این منطقه با استان دانست و افزود: جایگاه منطقه آزاد ارس در توسعه اقتصادی آذربایجان شرقی در این همایش به خوبی خود را نشان داد.

مسجدی همچنین همایش چهارم سرمایه‌گذاری را مردمی‌تر از همایش‌های گذشته توصیف کرد و گفت: همدلی و همراهی عمیق مردم موجب برگزاری منظم و باشکوه این همایش شد.

وی با قدردانی از تمام دستگاه‌ها و فعالان بخش خصوصی در برگزاری این همایش، گفت: قطعا این همایش اشکالاتی هم داشت که برای همایش‌های بعدی تجربه خواهد بود؛ البته این همایش انتظارات را بالا برده و کار برای برگزارکنندگان همایش‌های بعدی سخت‌تر شده است. 

انتهای پیام/60002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول