اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

جنبش تمرد تونس: تاکنون صدها هزار امضا جمع کرده‌ایم/گرایش سیاسی نداریم

رهبر جنبش تمرد تونس با اعلام اینکه تاکنون صدها هزار امضا برای انحلال مجلس ملی مؤسسان این کشور جمع شده است اظهار داشت:جنبش تمرد تونس بدون گرایش سیاسی به دنبال تحقق اهداف انقلاب است.

جنبش تمرد تونس: تاکنون صدها هزار امضا جمع کرده‌ایم/گرایش سیاسی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد بالنور، رهبر جنبش تمرد تونس گفت که روزانه ده‌ها پیام تهدید به قتل دریافت می کند و جنبشی را نیز که به راه انداخته مورد اتهامات متعدد قرار گرفته است تا کمپین امضا گرفتن از شهروندان برای انحلال مجلس موسسان متوقف شود.

وی در گفت‌وگو با روزنامه الشرق الاوسط با اظهار اینکه جنبش تمرد هیچ گرایش سیاسی ندارد گفت: شعارهای این جنبش همان شعارهای جوانان تونسی در دوران انقلاب است که تحت هیچ گرایش سیاسی نبود  و همه طیف های جامعه تونسی را شامل می شود.

جنبش تمرد معتقد است که قانون اساسی جدید تونس دیکتاتوری مشابه بن علی روی کار می‌آورد و باید مجلس ملی موسسان نیز منحل شود زیرا اهداف انقلاب را محقق نمی‌کند.

جنبش تمرد می گوید که کار حزبی نمی کند و به هیچ حزب سیاسی وابسته نیست و از سوی هیچ حزبی حمایت مالی نمی شود و هدف اصلی آن تحقق اهداف انقلاب، ایجاد راه حل برای مشکلات اجتماعی و امنیتی است.

بالنور گفت: تاکنون صدها هزار امضا جمع کرده ایم و تا قبل از خاتمه امضا گیری اعتراضات خیابانی را شروع نمی کنیم.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول