اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

خشم رژیم صهیونیستی از درز اطلاعات بمباران‌ لاذقیه

یک مقام صهیونیستی از خشم شدید تل‌آویو به خاطر درز برخی اطلاعات درباره بمباران‌های هفته گذشته لاذقیه در غرب سوریه و افشای اینکه اسرائیل در این تجاوز دست داشته خبر داد.

خشم رژیم صهیونیستی از درز اطلاعات بمباران‌ لاذقیه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای الحیات، یک مقام صهیونیستی اعلام کرد که تل‌آویو به شدت از به بیرون درز پیدا کردن برخی اطلاعات درباره بمباران‌های هفته گذشته لاذقیه در غرب سوریه خشمگین است.

این مقام صهیونیستی دلیل خشم تل‌آویو را افشای این خبر دانست که اسرائیل عامل این بمباران به واسطه موشک‌های «یاخونت» بوده که ارتش رژیم صهیونیستی این موشک‌ها را خطری واقعی علیه چاه‌های گاز طبیعی تلقی می‌کند.

تا پیش از این اسرائیل در قبال انفجارهای لاذقیه سکوت اختیار کرده و هیچ واکنش رسمی از خود نشان نداده بود، چون مقامات این رژیم به خوبی می‌دانند که سوریه و روسیه هیچ‌گاه این بمباران‌ها را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

وی همچنین گفت که هر روز بر نگرانی‌های اسرائیل به خاطر اقدام روسیه در دادن برخی سلاح‌ها به نظام سوریه افزوده می‌شود، چون به خوبی می‌داند که افتادن این سلاح‌ها به دست ارتش سوریه به معنای مجهز شدن حزب الله لبنان به آنهاست.

بر اساس اعلام رسانه‌های صهیونیستی، موشک‌های این رژیم یک مخزن موشک‌ها و سلاح‌های روسی در لاذقیه را هدف گرفته بود که سه انبار را شامل می‌شد. این سلاح از طریق یک پل هوایی – دریایی از روسیه به سوریه منتقل شده بود.

منابع نزدیک به سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به «موساد» تاکید می‌کنند که اعلام تشکیل یگان پنجم ارتش اسرائیل که در نزدیکی مرزهای سرزمین‌های اشغالی با سوریه، در منطقه بلندی‌های اشغالی جولان مستقر شده، امری تصادفی نبوده و تحرکات نیروهای حزب الله در بلندی‌های جولان جهت دفع هرگونه رویارویی احتمالی در مرزها دلیل اصلی تحکیم و تقویت مواضع ارتش اسرائیل در طول مرزهایش با سوریه بوده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول