اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساختمان هیئت فوتبال را باید تحویل اداره کل بدهیم

جهانشاهی: کفاشیان نظری روی برکناری ابرقویی‌نژاد ندارد

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان در مقامی نیست که رئیس هیئت فوتبال استان را برکنار کند.

جهانشاهی: کفاشیان نظری روی برکناری ابرقویی‌نژاد ندارد

علیرضا جهانشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: درب هیئت فوتبال پلمپ نشده است بلکه به این دلیل که محل ساختمان در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان است و به صورت امانی در اختیار هیئت فوتبال بود و اداره کل نیز درخواست کرده به ساختمان نیاز دارد ما هم وسایل هیئت را در اتاق‌ها جمع کرده‌ایم تا جای مناسبی را برای هیئت تعیین کنیم.

وی با اشاره اختلافات بوجود آمده میان جواهری و ابرقویی‌نژاد تصریح کرد: رئیس هیئت فوتبال استان با حکم کفاشیان و اعضای مجمع آمده و در حال حاضر هم کفاشیان نظری برای برکناری وی ندارد و درصورتی‌هم که بخواهد برکنار شود باید با نظر اعضای مجمع باشد.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان در مقامی نیست که بتواند رئیس هیئت فوتبال استان را برکنار کند ادامه داد: اتفاقاتی طی چند ماه گذشته از سوی اداره کل پیش آمد که در شان این اداره نبود و نباید این اتفاقات رخ می‌داد. 

وی گفت: به دنبال گرفتن دفتر هستیم و ظرف یکی دو روز آینده تکلیف این موضوع را مشخص می‌کنیم.

به گزارش فارس، اختلافات میان جواهری و ابرقویی‌نژاد تا حدود یک ماه و نیم قبل نیز ادامه پیدا کرد اما به توصیه مسئولان استان بحث تغییرات در هیئت فوتبال مسکوت ماند.

با اینحال از دو هفته گذشته اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تحرکات تازه‌ای را برای ایجاد تغییرات آغاز کرده که به نظر می‌رسد جدی‌تر از گذشته باشد.

در اسفندماه سال گذشته مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان غلامعلی ابراهیمی معاون خود را به عنوان سرپرست هیئت فوتبال معرفی کرد که این موضوع با مخالفت فدراسیون فوتبال مواجه شد و حکمی برای سرپرستی ابراهیمی اجرا نشد.

در حال حاضر اختلافات میان رئیس هیئت فوتبال و مسئولان ورزش استان بالا گرفته است و قصد دارند به هر نحوی که شده ریاست هیئت فوتبال را از ابرقویی‌نژاد بگیرند.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول