اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مشروط به بازگشت مشروعیت قانونی

حزب آزادی و عدالت مصر با انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام موافقت می‌کند

حزب آزادی و عدالت مصر اعلام کرد در صورت محقق شدن مطالبات حامیان مرسی در بازگشت مشروعیت قانونی با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام موافقت خواهد کرد.

حزب آزادی و عدالت مصر با انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام موافقت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «الیوم السابع»، حزب «آزادی و عدالت» در صفحه رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی تأکید کرد که مسئله این حزب حمایت از رئیس جمهور ربوده شده نیست بلکه حمایت از وطنی است که ربوده شده است.

«محمد البلتاجی» یکی از رهبران گروه اخوان المسلمین تأکید کرد که ما به کسانی که تصور می‌کنند خواسته‌های ما به یک نفر و یا بازگشت قدرت محدود می‌شود می‌گوییم با بازگشت رئیس جمهور منتخب، قانون اساسی، مجلس شورای منتخب و مجلس نمایندگان منتخب جدید ما آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام هستیم.

بلتاجی تأکید کرد که نقشه راه آینده تحت نظر مشروعیت قانونی را می‌پذیریم و با هر گامی تحت نظر کودتای نظامی خونین مخالفت می‌کنیم.

وی افزود: دموکراسی با کمک تانک‌ها به دست نمی‌آید بلکه انقلاب 18 روز خالی نشدن میدان‌های شهر در اعتراض به کودتایی خونین علیه مشروعیت منتخب مردم است.

در پی برکناری محمد مرسی رئیس جمهور منتخب مصر از سوی ارتش حامیان وی با حضور در میادین اصلی شهر‌های مختلف مصر اعتراض خود را به این اقدام اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول