اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

هاآرتص: دولت آمریکا به اسرائیل قول داده است فشارها علیه ایران کاهش نیابد

چند مقام بلندپایه آمریکایی به روزنامه «هاآرتص» گفته‌اند دولت آمریکا به اسرائیلی‌ها اطمینان داده است فشارها علیه تهران را کاهش ندهد.

هاآرتص: دولت آمریکا به اسرائیل قول داده است فشارها علیه ایران کاهش نیابد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، یک منبع دیپلماتیک آمریکایی می‌گوید دولت «باراک اوباما» به مقامات اسرائیلی اطمینان داده است که فشارها علیه تهران برای توقف برنامه هسته‌ای، با انتخاب «حسن روحانی» به عنوان رئیس‌جمهور جدید ایران، کاهش نیابد.

بنا بر این گزارش، وعده عدم کاهش فشارها علیه تهران در جلساتی داده شده که پس از پیروزی روحانی در انتخابات اخیر بین برخی از دستیاران «باراک اوباما» و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی در بیت‌المقدس برگزار شده است.

مقامات بلندپایه‌ای که در این جلسات حضور داشته‌اند، می‌گویند آمریکا به اسرائیل اطمینان داده است که فشارها علیه ایران تا زمانی که تهران گام‌هایی بردارد که حاکی از تغییر رویکرد باشد، کاهش نمی‌یابد. با این حال این مقامات انتخاب «حسن روحانی» به عنوان رئیس‌جمهور جدید ایران را «رخدادی مثبت» توصیف کرده‌اند.

روز گذشته هم اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه نتانیاهو از دولت آمریکا خواسته است که فشارها علیه ایران را کاهش نداده و علاوه بر آن گزینه معتبر نظامی را در برابر برنامه هسته‌ای ایران قرار دهد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول