اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه سمنان:

اتحاد و یک‏پارچگی ملت در سخنرانی‏های ماه رمضان تقویت شود

استاد حوزه و دانشگاه سمنان گفت: اتحاد و یک‏پارچگی ملت بزرگ ایران در سخنرانی‏های ماه مبارک رمضان از سوی خطبا باید تقویت شود.

اتحاد و یک‏پارچگی ملت در سخنرانی‏های ماه رمضان تقویت شود

حجت‏الاسلام علی محسنی صبح امروز در حاشیه حضور در جمع پاسداران و سربازان سپاه سمنان در گفت‏ وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان در پاسخ به سئوالی در ارتباط با وظایف سخنرانان و خطبا در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ارتقای روحیه وحدت و اتحاد و یک‏پارچگی ملت ایران یکی از مهم‏ترین مسائلی است که همواره باید مد نظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: ملت ایران همیشه با وحدت جواب خوبی به دشمنان داده ‏اند و در برهه کنونی نیز که کشور در مرحله جدید پس از خلق حماسه بزرگ 24 خرداد ماه قرار گرفته است، همه سخنرانان و خطبا باید به اتحاد جامعه اسلامی توجه داشته باشند.

استاد حوزه و دانشگاه سمنان افزود: خدای نکرده در سخنرانی‏ها نباید مباحثی را مطرح کرد که به وحدت عمومی ملت ایران ضربه بزند.

محسنی افزود: همه باید خود را مکلف به تقویت نظام اسلامی بدانند و جمهوری اسلامی ایران جز با انسجام ملی و اسلامی به سرمنزل مقصود نمی‏رسد. 

اسلامی و دینی زندگی کردن یک اصل اساسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، استاد حوزه و دانشگاه سمنان همچنین صبح امروز در جمع پاسداران و سربازان سپاه سمنان گفت: اسلامی و دینی زندگی کردن یک اصل مهم است که همه باید به آن پایبند باشند.

محسنی اظهار کرد: اهل بیت (ع) از مؤمنان و مسلمانان انتظار دارند که نمونه یک انسان کامل باشند.

وی تصریح کرد: فرد مؤمن با داشتن اخلاق و رفتار نیکو در خانه و خانواده و همچنین خوش‏ رفتاری با اهل خانه باعث رضایت خداوند متعال می‏شود.

استاد حوزه و دانشگاه سمنان افزود: اگر شخصی اخلاقش پسندیده نیست، باید به درون خود مراجعه و نواقصی که دارد را رفع کرده و با ایجاد تغییر در خودش موجب خرسندی اهل بیت (ع) و خداوند شود.

وی خاطرنشان کرد: خوش‏ خلقی و خوش ‏رفتاری با خانواده و مردم علاوه بر رضایت خداوند زمینه‏ ساز ظهور امام زمان (عج) است.

محسنی بیان کرد: رضایت و خشنودی خداوند در تمامی کارها باید اساس و محور اصلی کارهای قرار گیرد و دلیل اصلی پیروزی امام حسین (ع) نیز همین بود که آن بزرگ‏وار فقط جز رضایت خداوند چیز دیگری بر دل نداشت.

استاد حوزه و دانشگاه سمنان تصریح کرد: اسلامی و دینی زندگی کردن یک اصل مهم است که همه باید به آن پایبند باشند و با عمل به دستورات الهی و همچنین دور کردن خود از زشتی‏ها و پلیدی‏های روانی به این اصل برسند.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول