اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان:

زمان تسلیم اظهارنامه‌ مالیاتی تمدید نمی‌شود

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: مودیان مالیاتی تسلیم اظهار نامه‌های مالیاتی را به تاخیر نیندازند، این زمان تمدید نمی‌شود.

زمان تسلیم اظهارنامه‌ مالیاتی تمدید نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مراد امیری شامگاه گذشته در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به تسلیم اظهار‌نامه‌های مالیاتی گفت: در سال گذشته با ارتباطی که با رسانه‌ها داشتیم و با اطلاع‌رسانی که انجام شد توانستیم تا از 258 هزار پرونده مالیاتی تعداد 240 هزار اظهارنامه را دریافت کنیم که در نوع خود بی‌نظیر بود.

* تکمیل 37 درصد پرونده مالیاتی استان تاکنون

وی تصریح کرد: امسال تا به امروز 37 درصد برای تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی مراجعه کردند که رقم نسبت به سال  گذشته رقم پایینی است.

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با اذعان بر اینکه مهلت باقیمانده برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی بسیار کم است، افزود: مهلت باقیمانده برای تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی بسیار کم است و طبق قانون مهلت مذکور که تا پایان تیرماه است تمدید نخواهد شد.

* تکمیل پرونده مالیاتی خارج از اداره امور مالیاتی

وی در ادامه تاکید کرد: برای تکمیل فرم مالیاتی نیاز نیست که به اداره امور مالیاتی مراجعه شود و مودیان می‌توانند از طریق دفاتر پیشخوان، پست و یا اینترنت نسبت به تکمیل فرم اظهارنامه اقدام نمایند.

امیری تصریح کرد: حتی کسانی که دارای امضای الکترونیک هستند نیز می‌توانند از طریق اینترنت نسبت به تکمیل پرونده و ارسال آن به اداره امور مالیاتی اقدام کنند در غیر این‌صورت پس از تکمیل پرونده از طریق اینترنت بایستی پرینت اظهارنامه را به اداره امور مالیاتی برای تکمیل پرونده بیاورند.

وی گفت: پس از تکمیل فرم اظهارنامه نیز می‌توانند مبلغ مشخص شده مالیاتی را از طریق دستگاه پرداخت الکترونیکی واریز کنند و پرینت آن را همراه با اظهارنامه تسلیم کنند.

انتهای پیام/63015/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول