اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شاعر جوان سمنانی

مجموعه شعر مسافر رونمایی شد

مجموعه شعر مسافر به همت شاعر جوان سمنانی رونمایی شد.

مجموعه شعر مسافر رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مجموعه شعر مسافر که در 98 صفحه تدوین شده است امروز با حضور شماری از هنرمندان، نویسندگان و مسئولان در سمنان رونمایی شد.

این کتاب، حکایت زندگی انسان است که دنیا محل گذر اوست؛ انسان که مخاطب اصلی این سفر است و حواشی‌زدگی که برای او در این سفر ایجاد می‌‌شود، در قالب شعر در مجموعه مسافر بیان شده است.

نویسنده مجموعه شعر مسافر تلاش کرده است تا در این کتاب، حکایت و اتفاقات کسانی که در کنار انسان زندگی می‌کنند و مخاطرات پیش‌روی انسان را در زندگی در قالب 53 غزل مطرح کند.

 

وابستگی بنی‏ آدم در طول حیات را برجسته کردم

منصور مهدوی، اهل شهر درجزین سمنان در گفت‏ وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: سعی کردم در این کتاب به انسان‏هایی که در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و دلبستگی‌هایی که برای انسان در طول حیات به وجود می‌آید، اشاره کنم.

وی ادامه داد: در این کتاب به دلبستگی خاصی که هر فرد به پدر، مادر، برادر، عمو و دیگر بستگان دارد و نیز حوادثی که ممکن است در زندگی برایشان رقم بخورد، اشاره شده است و وابستگی بنی‏ آدم در طول حیات را برجسته کردم.

این شاعر نوپای کشورمان با اعلام اینکه کتاب غزل مسافر از اداره کل فرهنگ و ارشاد استان سمنان مجوز چاپ اول را دریافت کرده و توسط انتشارات آبرخ منتشر شده است، اضافه کرد: کتاب مسافر در حال حاضر در بیشتر کتاب‏فروشی‌های سمنان در دسترس علاقه ‏مندان قرار دارد.

وی ادامه داد: مجوزی که اداره کل فرهنگ و ارشاد استان سمنان برای چاپ اول کتاب در اختیارم قرار داد، انتشار یک هزار جلد بود که به خاطر محدودیت‏های مالی تنها موفق به چاپ 300 جلد شدم و در تلاش برای دریافت اسپانسر مالی برای چاپ بیشتر کتاب هستم.

این شاعر نوپای سمنانی در ادامه با اشاره به خلاقیت‌های شعری که دارد، در صورت به ثمر رسیدن مجموعه مسافر از تدوین مجموعه شعر جدیدی نیز خبر داد.

وی در پایان خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان از هنرمندان و شاعران نوپای کشورمان شد.

انتهای پیام/2249/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول