اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ تکواندوی نونهالان دختر کشور

تکواندوکاران قزوینی با پیروزی استارت زدند

رقابت‌های لیگ تکواندوی نونهالان دختر کشور در حالی برگزار شد که تکواندوکاران قزوینی مسابقات خود را با پیروزی مقابل رقیبان آغاز کردند.

تکواندوکاران قزوینی با پیروزی استارت زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، چهارمین دوره رقابت‌های لیگ نونهالان تکواندو دختر جام شکوفه‌ها با برگزاری دیدارهای هفته اول و دوم با حضور 170 تکواندوکار از 12 تیم باشگاهی کشور در خانه تکواندوی تهران برگزار شد که در این بین تیم هیئت تکواندوی قزوین مقابل رقیبان خود به برتری دست پیدا کرد. 

تکواندوکاران دختر تیم هیئت تکواندوی قزوین که عنوان قهرمانی فصل گذشته این مسابقات را در اختیار خود دارند، در دیدار هفته نخست خود موفق شدند با نتیجه سنگین هشت بر دو مقابل تیم هیئت آذربایجان شرقی به برتری برسند تا به نوعی نخستین پیروزی این فصل خود را به دست آورند. 

اما تیم هیئت تکواندوی قزوین در بازی هفته دوم خود نیز موفق شد با نتیجه شش بر چهار مقابل تیم هیئت تکواندوی اصفهان به برتری دست پیدا کند تا با گرفتن شش امتیاز حساس، روند پیروزی‌های خود را در فصل جاری این مسابقات همچنان ادامه دهد. 

اما در دیگر دیدارهای این مسابقات تیم بازرگانی فرش بابل هم در دیدارهای هفته اول و دوم خود به ترتیب موفق شد تیم‌های هیئت تکواندوی شیراز و هیئت آذربایجان شرقی را از پیش رو بردارد. 

تیم هیئت جنوب غرب تهران هم موفق شد در دیدارهای هفته اول و دوم خود تیم‌های هیئت تکواندوی کرمانشاه و صنایع استیل البرز را شکست دهد. 

تیم هیئت تنکابن هم چهارمین تیمی بود که به مانند تکواندوکاران تیم هیئت تکواندوی قزوین دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و موفق شد تیم‌های هیئت تکواندوی گیلان و هیئت تکواندوی کرمانشاه را از میان بردارد. 

اما در پایان هفته اول و دوم مسابقات لیگ تکواندوی نونهالان دختر کشور مریم ملکوتی‌خواه و پریسا جوادی کوچک‌سرایی از تیم‌های هیئت تکواندوی تهران و هیئت تکواندوی تنکابن موفق شدند عناوین فنی‌ترین بازیکنان این مسابقات را به خود اختصاص دهند. 

هاجر خداداد و زهرا شهریاری هم به ترتیب از تیم‌های هیئت تکواندوی تنکابن و هیئت جنوب غرب تهران به ترتیب عناوین بهترین مربیان هفته اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول