اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت فیروزکوه:

همه به انتخاب مردم احترام بگذارند/ شوراها سیاست‏زده نشوند

امام جمعه موقت فیروزکوه گفت: همه باید به انتخاب مردم در انتخابات بزرگ 24 خرداد احترام بگذارند و شوراها نیز نباید سیاست‏زده شوند.

همه به انتخاب مردم احترام بگذارند/ شوراها سیاست‏زده نشوند

حجت‏الاسلام والمسلمین داوود ضمیررضوانی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، با اشاره به پشت سر گذاشتن عرصه مهم و خطیر انتخابات اظهار داشت: باید از عرصه انتخابات در کشور به خوبی بهره جست و آنانی که بصیر و آگاه هستند، باز هم وارد صحنه شده و نقش‏آفرین شوند.

وی گفت: امروز دموکراسی در غرب به ابزاری برای رسیدن به خواسته‏های حکومت‏ها تبدیل شده است.

امام جمعه موقت فیروزکوه افزود: غربی‏ها وقتی تصمیم به تحقق چیزی می‏گیرند، در وهله نخست با انجام تبلیغات آن را به عنوان یک ایده جا می‏اندازند و پس از آن که تأثیر لازم را بر افکار عمومی گذاشتند، دم از آزادی می‏زنند.

امام جمعه موقت فیروزکوه تصریح کرد: وجه تمایز حکومت‏های غربی، غیراسلامی و سکولار با حکومت اسلامی در این است که آگاهی‏بخشی آنان در راستای اهداف مادی و شیطانی‏ است.

ضمیررضوانی با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: باید به انتخاب مردم احترام گذاشت؛ اما قبل از آن باید به مردم آگاهی بخشید.

وی ادامه داد: دین مبین اسلام، دین آزادی است که در آن هدایت از جانب خدا می‏آید و مردم باید تصمیم بگیرند.

امام جمعه موقت فیروزکوه تأکید کرد: یکی از وظایف مهم خواص و آنانی که رهبریت جامعه را بر عهده دارند، آگاهی‏بخشی به عموم است و پس از آن، اگر مردم در انتخاب حتی اشتباه کردند خودشان مسئول هستند.

وی بیان داشت: نمونه بارز این امر را می‏توان در انحراف امت رسول‏الله پس از وفات نبی مکرم اسلام (ص) ملاحظه کرد که به رغم توصیه پیامبر به ولایت امیرالمؤمنین (ع)، گمراه شدند.

ضمیررضوانی اضافه کرد: مناظره‏‎های بین کاندیداهای ریاست جمهوری نقش اساسی در آگاهی‏بخشی به مردم بازی کرد؛ به طوری که در پایان این تبلیغات نظرسنجی‏ها کاملاً وارونه شده بود.

انتهای پیام/2568/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول