اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو منتخب شورای شهر فیروزکوه:

اعضای شورای شهر از خودرأیی بپرهیزند

عضو منتخب شورای اسلامی شهر فیروزکوه گفت: اعضای شورای اسلامی با پرهیز از استبداد و خودرأیی، به خرد جمعی توجه داشته باشند.

اعضای شورای شهر از خودرأیی بپرهیزند

محمد درویش‏متولی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران به بیان مشکلات و چالش‏های فراروی شوراها به خصوص آفات مبتلابه در شورای اسلامی دوره سوم پرداخت.

وی اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در این راستا بسیار احساس شد، استبداد و خودرأیی برخی اعضای شورا بود.

درویش‎‏متولی افزود: توجه ‏نکردن به مشارکت گروهی، نداشتن هماهنگی و همکاری بین برخی اعضای شورا و اعتماد نداشتن به استفاده از تفکر و خرد جمعی دیگر مشکلاتی بود که در این جهت دیده می‏شد.

عضو منتخب شورای اسلامی شهر فیروزکوه گفت: متاسفانه جنجال‏های سیاسی و سیاست‏زدگی، رازدار نبودن و منفعت‏‎طلبی هر یک از اعضا و همچنین توجه به احزاب و گرو‏های سیاسی خاص، دیگر مشکلاتی است که از آفات شورای دوره سوم محسوب می‏شود.

درویش‎متولی، قانون‏گریزی و بی‏توجهی به قوانین را از دیگر معضلات شوراها برشمرد و با اشاره به دخالت این نهاد در برخی امور روزمره شهرداری خاطرنشان کرد: این مسئله، اختلال در عملکرد این نهاد خدمات‏رسان در بسیاری موارد را به دنبال داشته است.

وی خواستار احساس مسئولیت هر یک از اعضا نسبت به جایگاه شورا شد تا نقش و وظیفه خود را در راستای اهداف ترسیم شده در نظام اسلامی به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/2568/‌ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول