اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خبر داد

ارسال 44 پیشنهاد بهبود توزیع برق در استان سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در چهارمین نشست این کمیته بیان داشت: توجه به نظام پیشنهادها و نوآوری، از مصادیق بارز بهبود بهره‏ وری در سازمان است.

ارسال 44 پیشنهاد بهبود توزیع برق در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق سمنان، سیدمحمد موسوی‏ زاده در کمیته نظام پیشنهادها و نوآوری شرکت توزیع برق سمنان گفت: یکی از مهم‏ترین روش‏های مدیریتی برای افزایش خلاقیت، نوآوری و بهره‏ وری نیروی انسانی، بهره‏ گیری از مدیریت مشارکتی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار داشت: توسعه ارزش‏های انسانی کلیه کارکنان و استفاده از هوش، استعداد و خلاقیت آنها در راستای اهداف شرکت با همفکری و همدلی و امکانات موجود، بهره‏ وری را ارتقا می‏دهد.

موسوی‏ زاده با اشاره به این‏که فعالیت نظام پیشنهادها فضای مناسبی را برای مشارکت فکری کارکنان ایجاد می‏کند، افزود: بهره ‏مندی از این نظام مدیریتی، صرفه‏ جویی‏های قابل ملاحظه‏ ای را دربرداشته که می‏تواند بخشی از آن صرف توسعه نیروی انسانی و گسترش مشارکت آنان در مدیریت سازمان گردد.

در ادامه این نشست، پیرامون 44 پیشنهاد واصله به دبیرخانه کمیته نظام پیشنهادها و نوآوری شرکت توزیع برق سمنان که داوری و کارشناسی شده بودند، بحث و تبادل‏ نظر به عمل آمده و ایده‏ های مصوب جهت اجرا به واحدهای ذی‏ربط ارائه شد.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول